اوحدی: «سید حسن نصرالله» ۳۲ سال با عزت و اقتدار جبهه مقاومت لبنان را فرماندهی کرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید سید حسن نصرالله ۳۲ سال با عزت و اقتدار جبهه مقاومت لبنان را که خط مقدم جبهه مقاومت بود فرماندهی کرد.
کد خبر: ۶۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸ - 01October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن شهید رجایی استانداری مازندران برگزار شد، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله ۳۲ سال با عزت و اقتدار جبهه مقاومت لبنان را که خط مقدم جبهه مقاومت بود فرماندهی کرد.

اوحدی: «سید حسن نصرالله» ۳۲ سال با عزت و اقتدار جبهه مقاومت لبنان را فرماندهی کرد

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی افزود: شهادت تعدادی از فرماندهان ارشد و سید فرماندهان، جنایت بسیار خبیثانه و رذیلانه رژیم کثیف، جنایتکار و کودک کش و غاصب صهیونیستی بود و این رژیم اوج خباثت خود را در حادثه اخیر نشان داده است.

اوحدی ادامه داد: سید حسن نصرالله با عزتی که به وجود آورد باعث شد پرچم حزب الله در دانشگاه‌های غربی برافراشته شود.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید بر پیروزی حزب الله و جبهه مقاومت، حادثه عاشورا را بزرگترین حادثه و واقعه عالم خلقت دانست و تصریح کرد: هیچ حادثه‌ای عظیم‌تر از آن نبوده و دفاع مقدس برگرفته از این حماسه بزرگ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اربعین حسینی را به عنوان بزرگترین همایش انسانی و جهانی ثبت شده در تاریخ برشمرد و ادامه داد: ۲۲ میلیون نفر در همایش جهانی اربعین شرکت کردند.

اوحدی با بیان اینکه در دوران جنگ به محل آزمایش پیشرفته‌ترین سلاح‌های شیمیایی تبدیل شده بودیم، گفت: ۳۰ کشور از شرق و غرب علیه ایران اسلامی می‌جنگیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال ۶۰ به عنوان نقطه عطفی در دفاع مقدس یاد کرد و اذعان داشت: در سال‌های گذشته استکبار داعش را برای نابودی جریان مقاومت ایجاد کرد.

وی غفلت و روزمره‌گی را از آفت‌های بزرگ برشمرد و با تاکید بر اینکه باید به قشر ایثارگر و جانبازان توجه شود، تحریف را سبب فروپاشی ارزش‌ها دانست و نسبت به آن هشدار داد.

اوحدی با اشاره به عقد اولین تفاهمنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: متأسفانه در اجرای قانون تعلل کردیم و زیبنده ما نیست که با داشتن ظرفیت‌های متعدد در کشور، مادران شهید و جانبازان فاقد مسکن باشند.

وی تهیه هفت هزار قطعه زمین و ایجاد چهار هزار شغل برای ایثارگران را از اهداف این تفاهمنامه برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار