فرمانده سپاه سنقروکلیایی:

رژیم جعلی برای زنده ماندن دست به هر کاری می‌زند

سرهنگ یاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم جعلی در این روزهای آخر عمرش همچون حیوان‌ درنده برای زنده ماندن دست به هر کاری می‌زند.
کد خبر: ۶۹۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 10October 2024

امروز عده بسیاری به‌دنبال کم‌رنگ کردن نام و یاد شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی امروز در آیین رونمایی از کتاب دفاع مقدس «هناسه خوشیلان» که در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یاد شهید و خاطرات دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود، امروز عده‌ای به‌دنبال کم‌رنگ کردن نام و یاد شهدا هستند.

وی افزود: بسیاری علاقه داشتند از عاشورا چیزی نماند این اقدام جهادی، یادواره شهدا، دفاع مقدس، رونمایی از کتاب‌ها به این مناسبت است که جوان‌های این ملت و ایثارگران ما ایستادگی کردند که پشتوانه عظیم و معنوی ملت‌اند.

سرهنگ یاری گفت: باید جوانانی را که جان و تن خود را در مقابل گلوله قرار دادند تا کشور ما گلوله نخورد و اسلام و  انقلاب بماند گرامی بداریم و تکریم کنیم.

سرهنگ یاری ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در این روزهای آخر عمرش همچون حیوان‌ درنده برای زنده ماندن دست به هرکاری می‌زند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر و کلیایی ضمن تکریم منزلت خانواده شهدا، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با صبر زینبی‌شان امروز مایه عزت و سربلندی نظام شدند.

سرهنگ یاری گفت: همین نوشتن کتاب‌های دفاع مقدس ماندگارترین اثر و اقدام است زیرا ما نیاز داریم که رزمندگان و شهدا به نسل جوان معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: به‌ عنوان سرباز این سرزمین و خادم شما در سازمان بسیج و سپاه از همه این اقدامات فرهنگی و چاپ کتاب‌ها در راستای شهدا و دفاع مقدس تا آنجایی که در توان باشد، حتماً حمایت خواهیم کرد.

سرهنگ یاری با بیان اینکه انقلاب در مسیر خودش ادامه دارد و ما با یاد شهید و شهادت قوت می‌گیریم، عنوان کرد: گرامیداشت یاد شهدا موجب ترویج فرهنگ شهادت، ایستادگی و مقاومت در بین نسل‌های مختلف جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار