قالیباف: با جدیت بیشتر به حمایت از لبنان ادامه می‌دهیم+ فیلم

رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه بیروت گفت: همانطور که پیش از این در کنار مردم لبنان بودیم از این به بعد با جدیت بیشتری به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد. ما پیام مظلومیت مردم غزه و لبنان را به گوش جهان خواهیم رساند.
کد خبر: ۶۹۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 12October 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه) در جریان سفر خود به لبنان در فرودگاه بیروت اظهار داشت: ما در کنار دولت لبنان و در کنار مقاومت لبنان هستیم. سعی ما بر این است که در این سفر بتوانیم همدلی خود را به مردم لبنان و غزه نشان دهیم.

قالیباف: صدای مظلومیت مردم لبنان و غزه را به گوش جهانیان خواهیم رساند

وی افزود: همانطور که پیش از این در کنار مردم لبنان بودیم از این به بعد با جدیت بیشتری به حمایت‌های خود ادامه خواهیم داد. ما پیام مظلومیت مردم غزه و لبنان را به گوش جهان خواهیم رساند. مفتخریم که حامی مردم لبنان و غزه باشیم و در این زمینه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

قالیباف طی سفر به بیروت شخصا خلبان پرواز بود.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: در ادامه این سفر، برای شرکت در نشست IPU (اتحادیه بین‌المجالس) به ژنو خواهم رفت و پیام مظلومیت مردم غزه و لبنان را به آنجا می‌رسانم تا کشورهای حاضر را نسبت به وظایفشان و وظایف خودمان در عرصه بین‌المللی و در حمایت از مظلوم آگاه کنم و حامی مظلومیت ملت فلسطین و لبنان باشم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار