آرشیو سایر اخبار

عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

جهاد ملت ایران در انتخابات مسیر رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کند

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: شرکت مردم در انتخابات، یک «جهاد» واقعی در برابر دشمنان بود و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران خواهد توانست مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع کند.

سردار کارگر: لزوم معرفی ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان/ تحقق نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت نیازمند همت همگانی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحقق نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت را نیازمند همت و تلاش همگانی دانست و گفت: اگر دستگاه‌های لشکری و کشوری با تمام توان وارد میدان شوند، مطالبه فرمانده معظم کل قوا درخصوص نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس و مقاومت تحقق پیدا می‌کند.

سردار کارگر: دعوت از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای حضور در راهیان نور و آسایشگاه جانبازان/ آماده همکاری با کمیته بین‌المللی صیلب سرخ در امور مربوط به دفاع مقدس هستیم+ فیلم و تصاویر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن دعوت از رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ برای حضور در راهیان نور و آسایشگاه جانبازان گفت: یکی از موارد اساس‌نامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختن به امور بین‌الملل است؛ لذا جهت احقاق حق ملت ایران آمادگی هرگونه همکاری با مجامع بین‌المللی را داریم.

سردار کارگر: برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت هوای تهران را شهدایی کرده است/ همه مردم ایران در پیروزی‌های دفاع مقدس سهیم هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه، برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت هوای تهران را شهدایی کرده است، گفت: همه مردم ایران در پیروزی‌های دفاع مقدس سهیم هستند.

سردار کارگر: شهید «حسن باقری» مطهری دفاع مقدس بود/ موفقیت‌های اطلاعات عملیات در دفاع مقدس را مدیون شهید باقری هستیم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع‌پرس شهید حسن باقری را مطهری دفاع مقدس دانست و گفت: یکی از هنر‌های شهید باقری قدرت اقناع‌گری او بود؛ اگر من که از نیرو‌های او در جبهه سوسنگرد بودم ایرادی داشتم، او تحمل می‌کرد، بحث می‌کرد تا قانع بشوم. او بلد بود با هر کسی با زبان خود سخن بگوید.

سرلشکر باقری: شعر دفاع مقدس الهام گرفته از حماسه عاشورای حسینی است/ جوانان ایرانی موظف به دفاع از هویّت ملی و مبانی اعتقادی هستند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی تأکید کرد: ادبیات و به‌ویژه شعر به عنوان هنری اثرگذار، توانسته است با تهییج و بسیج مردم در طول سالیان دفاع مقدس و پس از آن در توصیف و شرح رشادت‌ها و شهادت‌ها، تبیین و چرایی دفاع مقدس و دفاع از حریم آل الله بروز و ظهوری شایسته داشته باشد.

ترور و جنایت؛ نسخه ناکام رژیم صهیونیستی برای جبران شکست غیرقابل ترمیم طوفان‌الاقصی

«بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» در بیانیه‌ای آورد: شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با عملیات طوفان‌الاقصی، با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و رژیم به زانو درآمده صهیونیستی با ارتکاب این‌گونه اقدامات هرگز قادر نخواهد بود، محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی کند.

سردار کارگر: اردو‌های راهیان نور باید امیدآفرین باشد/ ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است

سردار کارگر امیدآفرینی در جامعه را سلاح کارآمد و نقطه مقابله با ترفند و حیله القای ناامیدی دشمنان دانست و با تاکید بر اینکه، اردوهای راهیان نور باید امیدآفرین باشد، گفت: راویان و مبلّغین دفاع مقدس حاضر در کاروان‌های راهیان نور باید از امیدآفرینی و دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آگاهی یافته و آنها را به بهترین و شیواترین روش ممکن ارائه کنند.

سردار کارگر: اعلام آمادگی دولت برای تعامل و همکاری در امور مربوط به دفاع مقدس و راهیان نور/ ترویج فرهنگ دفاع مقدس بیش از حمایت مادی به حمایت معنوی دولت نیاز دارد/ اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت گرفته از دفاع مقدس است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اعلام آمادگی دولت برای تعامل و همکاری در امور مربوط به دفاع مقدس و راهیان نور خبر داد و با تاکید بر اینکه، ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیش از حمایت مادی به حمایت معنوی دولت نیاز داریم، گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت گرفته از دفاع مقدس است.
1 صفحه
پربیننده ها