آرشیو سایر اخبار

فیلم/ صفر تا صد ماجرای قرارداد گازی کرسنت

پرونده کرسنت مربوط به قراردادی است بین شرکت اماراتی کرسنت پترولیوم با شرکت ملی نفت ایران که مذاکرات اولیه آن از سال ۱۹۹۷ آغاز و در سال ۲۰۰۱ منجر به تفاهم مشترک شد. گفت‌وگوی اختصاصی دفاع پرس با فرشید فرحناکیان، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری در این خصوص را در ادامه مشاهده می‌کنید.

فیلم/ مردم عزیز برای تحقق ایران مقتدر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند

سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همان‌طور که دور اول انتخابات با تلاش و همکاری فراجا و بسیجیان عزیز در کمال امنیت برگزار شد و همکاران عزیزم جانشان را فدا کردند تا از رأی مردم محافظت شود، برای دور دوم هم اطمینان می‌دهیم که امنیت کامل برقرار باشد.

فیلم/ رئیس جمهور اصلح موجب اقتدار نیروهای مسلح خواهد بود

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» با بیان اینکه، در این شرایط حساس، بایستی حضوری همگانی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم، اظهار داشت: همه ما بر اساس تکلیف شرعی، دینی، ملی و مذهبی وظیفه داریم که مطابق تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با حضوری پرشور در این انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم.

فیلم/ مردم با حضور در انتخابات اتحاد ملی را به دنیا نشان خواهند داد

سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» گفت: ملت ایران روز جمعه ۱۵ تیر پای صندوق‌های رای آمده و کار نیمه‌تمام خود را تکمیل می‌کنند و به واسطه آن، رئیس جمهوری با آرای بالا و پشتوانه مردمی خوب به میدان می‌فرستند تا کار نیمه‌تمام شهید رئیسی را کامل کند.

فیلم/ حضور گسترده در انتخابات جایگاه کشور را در نظام بین‌الملل بالا می‌برد

امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» با تأکید بر لزوم شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات، گفت: برگزاری انتخابات در سطح گسترده و وسیع موجب رشد اقتدار و سرافرازی، بالا رفتن قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور می‌شود و قدرت نرم کشور را نیز افزایش می‌دهد.

فیلم/ مردم عزیز حضور در انتخابات را تکلیف ولایی و شرعی بدانند

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» با دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: از آحاد مردم مؤمن و انقلابی که دل در گرو جهاد، شهادت و در رکاب ولایت فقیه دارند، و با شکوه هرچه تمام‌تر پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای خدمت را تشییع کردند، تقاضا می‌کنم که حضور در انتخابات را یک تکلیف ولایی و شرعی بدانند و در انتخاب اصلح دقت کنند.
1 صفحه
پربیننده ها