طبق روال هر ساله برگزار می‌شود؛

فعالیت رایگان درمانگاه سید‌الشهدا همزمان با تاسوعا و عاشورا در قم

مسؤول درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا(ع) از ارائه خدمات رایگان به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در روز تاسوعا و عاشورا در دبیرستان دین و دانش قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ - 09October 2016

به گزارش دفاع پرس از قم، سیدمحمدحسین طاهایی با اشاره به فعالیت 16 ساله پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: از آنجا که روز تاسوعا و عاشورا بیشتر درمانگاه‌های سطح شهر تعطیل هستند یا اگر فعال باشند نیروی متخصص ندارند و بیماران با مشکل مواجه می‌شوند، هر ساله در روزهای تاسوعا و عاشورا با همکاری بخشی از پزشکان ولایی و اعضای کادر درمانی، درمانگاه صلواتی سیدالشهدا(ع) در قم برپا می‌شود.

وی افزود: حدود 80 نفر شامل پزشکان عمومی، پرستاران و متخصصان بخش‌های مختلف از جمله چشم‌پزشک، متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال و ... در کادر خدمات پزشکی این درمانگاه حضور دارند و خدمات لازم را به صورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.

مسؤول درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا(ع) با بیان اینکه غالب امکانات این درمانگاه مردمی است، افزود: این درمانگاه در دبیرستان دین و دانش واقع در ابتدای خیابان 19 دی برپا می‌شود و از خدمات بیمارستانی نیز در این پایگاه استفاده خواهد شد ضمن آنکه در صورت لزوم، دارو نیز به صورت رایگان به بیمار نیازمند داده خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته در مجموع سه هزار نفر در روز‌های تاسوعا و عاشورا به درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا(ع) مراجعه کردند و برای سال جاری نیز همین تعداد پیش‌بینی می‌شود.

درمانگاه صلواتی سید‌الشهدا(ع) از ساعت هفت صبح روز تاسوعا تا شامگاه عاشورا فعال خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها