سردارسرتیپ پاسدارسید مسعود جزایری:

با استفاده از تمام اندیشه های درگیر با حوزه دفاع مقدس تولیدات خوبی خواهیم داشت

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت :ان شا ء الله ما بتوانیم در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با درک موضوعات و دغدغه های دفاع مقدس و استفاده از تمام اندیشه ها و تفکرهای درگیر با این حوزه تولیدات خوب و مو ثری داشته باشیم .
کد خبر: ۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸ - 07August 2013

با استفاده از تمام اندیشه های درگیر با حوزه  دفاع مقدس تولیدات خوبی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سردارسرتیپ پاسدارسید مسعود جزایری در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تبریک عید سعید فطر در حاشیه مراسم افتتاحیه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس اظهار داشت: امیدوارم در راهی که بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس قدم نهاده است همه مردم کمک کنند و ما با تجمیع افکار و اندیشه ها در واقع دارای اتاق فکر بزرگی باشیم و بتوانیم  با کمک اندیشه ورزان این کار بزرگ را به سامان برسانیم.

وی افزود: در مجموع کارهای زیادی در سینمای کشور در حوزه ی دفاع مقدس تولید شده است؛ اما نتوانسته به تمام موارد موجود رسیدگی شود و به نوعی آنطور که باید و شاید به دفاع مقدس پرداخته نشده است.

سردار جزایری با ابراز امیدواری از افتتاح سازمان سینمایی وهنرهای نمایشی دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد: ان شاءالله ما بتوانیم در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس با درک موضوعات و دغدغه های دفاع مقدس و استفاده از تمام اندیشه ها و تفکرهای درگیر با این حوزه تولیدات خوب و مو ثری داشته باشیم .

وی در پایان گفتگوی خود افزود: این افتتاحیه فقط در خور یک افتتاحیه ی ساده برگزار شده است در این رابطه شورایی پیش بینی شده که در واقع تعیین می کند نوع و مسیر حرکت بایستی چگونه باشد و امیدواریم با صبر و استفاده از خرد اندیشمندان با برنامه ریزی یک برنامه ی ده ساله را پایه گذاری نماییم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار