پوران درخشنده :

سازمان سینمایی دفاع مقدس جوانها را در اولویت قرار دهد

امیدوارم با راه اندازی سازمان سینمای دفاع مقدس و ورود نویسنده ها و کارگردان های جوان به این عرصه خونی تازه در رگ های سینمای دفاع مقدس جاری شود و این سینما جانی تازه بگیرد.
کد خبر: ۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 18August 2013

سازمان سینمایی دفاع مقدس جوانها را در اولویت قرار دهد

پوران درخشنده در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص افتتاح سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس اظهار داشت: افتتاح سازمان سینمایی دفاع مقدس را به دست اندرکاران آن تبریک می گویم و امیدوارم در این سازمان شرایطی به وجود بیاید که هنرمندان بتوانند با آسودگی خاطر به واقعیت های جنگ بپردازند و آدم هایی را به تصویر بکشند که حضوری همه جانبه در جبهه های نبرد داشتند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم ایران بدون داشتن امکانات و با چنگ و دندان در برابردشمن ایستادند و از کشورشان محافظت کردند. برخی از این مردم غیور در این راه همه چیزشان را از دست دادند. متاسفانه سینمای ما به این مردم کمتر توجه کرده است.

نویسنده و کارگردان فیلم "شمعی در باد" تصریح کرد: اکثر فیلم های دفاع مقدس به فضای جبهه و نبرد فیزیکی پرداخته و دراین سینما کمتر به آدم های بیرون از جبهه پرداخته شده است. امیدوارم با راه اندازی سازمان سینمای دفاع مقدس و ورود نویسنده ها و کارگردان های جوان به این عرصه خونی تازه در رگهای سینمای دفاع مقدس جاری شود و این سینما جانی تازه بگیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار