داریوش باباییان :

سازمان سینمایی دفاع مقدس روی جوانها سرمایه گذاری کند

در بین جوانهای این مملکت استعدادهای بسیار خوبی است که باید آنها را پرورش داد و روی آنها سرمایه گذاری کرد تا در آینده بتوانند سکان سینمای این مملکت را در دست بگیرند.
کد خبر: ۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴ - 13August 2013

سازمان سینمایی دفاع مقدس روی جوانها سرمایه گذاری کند

داریوش باباییان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: در دوره مدیرت آقای شمقدری اختلافات بسیار زیادی بین نهادهای سینمایی مختلف به وجود آمد که برخی از این اختلافات همچنان ادامه دارد و به قوت خود باقی است. این اختلافات بدترین آسیب ها را به بدنه سینمای ایران وارد کرده است.

وی افزود: درهیچ دوره ای از تاریخ سینما مدیران فرهنگی ما تا این اندازه با هم ناهماهنگ نبوده اند. مدیریت سینما طی سالهای گذشته همه کاری کرد به غیرازمدیریت. این مدیریت می تواند الگویی باشد برای سازمان سینمایی دفاع مقدس و هر سازمان دیگری که می خواهد به نیروهای خود درس مدیریت بدهد.

تهیه کننده فیلم "دزدان خیابان جردن" تصریح کرد: اگر ما امروز کارگردانهای بزرگی مثل حاتمی کیا را در سینمای جنگ داریم به خاطر حمایت های خوبی است که فارابی در دهه شصت از جوانها به عمل آورد . اگر آن حمایت ها صورت نمی گرفت ما امروز سینمای دفاع مقدس را به این خوبی وبا این همه نام بزرگ نداشتیم.

داریوش باباییان تاکید کرد: سازمان سینمایی دفاع مقدس اگر می خواهد کاری بزرگ در حوزه دفاع مقدس انجام دهد روی جوانها سرمایه گذاری کند و به آنها بها بدهد. در بین جوانهای این مملکت استعدادهای بسیار خوبی است که باید آنها را پرورش داد و روی آنها سرمایه گذاری کرد تا در آینده بتوانند سکان سینمای این مملکت را در دست بگیرند.    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار