سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر :

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رسالت خطیری در حفظ دستاوردهای انقلاب دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس به دنبال حراست از دستاوردهای انقلاب بویژه ارزشهای دفاع مقدس می باشد که با مشاورت نخبگان هنری توانسته است بعد ازمدتها همفکری تخصصی دو سازمان سینمایی وهنری و ادبیات را افتتاح کند.
کد خبر: ۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳ - 07August 2013

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس رسالت خطیری در حفظ دستاوردهای انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز طی مراسمی سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی  دفاع مقدس و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با حضور سرلشکربسیجی دکتر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و دکتر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از سینماگران کشورمان افتتاح شد.

سرداربسیجی دکتربهمن کارگر طی سخنانی در این مراسم با تبریک عید سعید فطر و خوش آمد گویی به میهمانان، اظهار داشت: اساس حرکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرامین فرمانده کل قوا، اساسنامه، مصوبات معظم له، تدابیر ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح و مصوبات هیات امنا و دستورات معاون همعاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح می باشد.

رویکرد بنیاد رویکردی تحولی و نهادی می باشد و به دنبال نوبه نو شدن هستیم

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند این خاصیت موجود زنده است که با اقتضای زمان و با نیاز زمان قابلیت انعطاف دارد، اگر می خواهید موجودی زنده باشید باید اقتضای زمان را ببینید و نیاز زمان را درک کنید، سازمان به هم نمی خورد، اما تکامل پیدا می کند.

سردار کارگر در ادامه تصریح کرد: مساله نهادی بودن بنیاد برای ما بسیار مهم است و نهادی بودن را پیش از سازمانی بودن می دانیم؛ چرا که نهاد ساختاری انعطاف پذیر دارد و خشکی سازمان را ندارد. اما نظم سازمان را دارد، ولی شکنندگی آن را ندارد. نهاد قانون پذیری و مقررات پذیری سازمان را دارد، اما می تواند خود را با شرایط به حالات گوناگون انطباق دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: در تحول به دنبال تعالی هستیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند: تحولی موفق است که به تعالی برسد. بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به عنوان نهادی بالنده و نوآور به دنبال بدست آوردن توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن به ویژه تجارب گرانقدر دفاع مقدس در برابر تهدیدات سخت، نیمه سخت و بویژه نرم دشمنان است.

سردار کارگر اظهار داشت: در بنیاد مصمم هستیم تا در تغییر، تحول، پیشرفت، تعالی سازمان بتوانیم شتابی فزاینده و بی وقفه داشته باشیم. روش ما تامل، تعمق و تفکر است و رویکرد ما با جامعه و نخبگان علمی و هنری اصل مشارکت و اصل مشاورت است.

وی افزود: پس از حدود 6 ماه مطالعه و نظرخواهی از عزیزان نخبه و با تجربه در حوزه ی هنری، ادبیات و سینما و اخذ تدابیر لازم و طی مراحل و رعایت مقررات امروز توفیق پیدا کردیم تا مراسم افتتاحیه ی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس و سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس را داشته باشیم.

سردار کارگر در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم بر مبنای بندهای الف، د، ز و ی ماده 3 اساسنامه ی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیاست گذاری، هدایت کلی، نظارت و حمایت از تولیدات در حوزه های هنری و ادبیات، فیلم، سریال و هنرهای نمایشی موفق شویم.

وی در پایان افزود: برخود لازم می دانم از زحمات، تشویق و حمایت های ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی و حمایت های سردار جزایری معاونت محترم امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و همکاری همه ی عزیزان و همکاران در بنیاد مرکز و سایر استانها و همچنین از وزیر متدین، متواضع و زحمتکش فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر سید محمد حسینی تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم کماکان در خدمت به نظام و سربازی مقام معظم رهبری موفق باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار