جمال شورجه:

همه آثار دفاع مقدس به لحاظ مضمونی فاخرهستند

همه آثار دفاع مقدس به لحاظ مضمونی فاخر هستند، چون موضوع این فیلم ها درباره شهداء است و یا درباره شخصیت هایی است که عقبه تاریخی اشان به جنگ و دفاع مقدس برمی گردد
کد خبر: ۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸ - 10August 2013

همه آثار دفاع مقدس به لحاظ مضمونی فاخرهستند

جمال شورجه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: با توجه به این که سازمان سینمایی دفاع مقدس زیرنظر بنیاد حفظ آثاراست به نظرم یه بخش مهمی از کارطی شده است؛ چون این دوستان درباره جنگ و دفاع مقدس یک آرشیو غنی و بسیار مجهزی دارند که این آرشیو غنی هم ظرفیت تئاتری بسیار قوی دارد و هم ظرفیت سینمای بسیار قوی.

وی افزود: اگر سازمان سینمایی هنرمندان را دعوت کند تا روی این مستندات کار و آنها را تبدیل به آثار هنری کنند بسیار خوب است اما باید توجه داشت که این کار بودجه زیادی را می طلبد که امیدواریم این سازمان بتواند بودجه اش را از مجلس دریافت کند. ما برای تولید آثار خوب و قابل تامل نیازمند بودجه خوب هستیم.

کارگردان فیلم "سی و سه روز" تصریح کرد: ما در حال حاضر انجمن سینمای دفاع مقدس را داریم که در زمینه تولید فیلم فعالیت می کند، بسیج و سپاه هم در این زمینه فعال است. امیدوارم با راه اندازی این سازمان همه اینها یک جا متمرکز شوند و از موازی کاری دست بردارند وازاین به بعد پراکندگی در تصمیم گیری وجود نداشته باشد.

جمال شورجه تاکید کرد: همه آثار دفاع مقدس به لحاظ مضمونی فاخر هستند، چون موضوع این فیلم ها درباره شهداء است و یا درباره شخصیت هایی است که عقبه تاریخی اشان به جنگ و دفاع مقدس برمی گردد و یا درباره عملیات هایی است که در هشت سال دفاع مقدس انجام دادیم که اینها همه اش فاخر است.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار