جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

شهدا به ادامه‌دهندگان راه خود بشارت می‌دهند که راهشان حق است

سردار «رضایی» با بیان اینکه شهدا به ادامه‌دهندگان راه خود بشارت می‌دهند که راهشان درست و حق است، گفت: حضرت آقا می‌فرمایند این شهدا بر قلب ادامه‌دهندگان نفوذ می‌کنند تا راهشان پر رهرو باشد.
کد خبر: ۴۵۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 20April 2021

شهدا به ادامه دهندگان راه خود بشارت می‌دهند که راهشان حق استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز (سه‌شنبه) در دومین روز از سفر خود به استان گیلان با خانواده شهید «سیدامیر مهدی پور» دیدار کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور از صبر و شکیبایی این خانواده انقلابی قدردانی کرد و اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که از خاک این کشور در حوزه امنیت در اوج مظلومیت و غربت دفاع کردند و بر آنچه مرتبط با مسائل مادی است چشم بسته و از کیان این کشور عاشقانه صیانت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهدا اثرشان بر کشور همچنان جاری است، تصریح کرد: آن‌ها بر اساس فرموده قرآن زنده هستند و همه امور ما را می‌بینند و اثر می‌گذارند.

سردار رضایی با بیان اینکه شهدا به ادامه دهندگان راه خود بشارت می‌دهند که راهشان درست و حق است، متذکر شد: حضرت آقا می‌فرمایند این شهدا بر قلب ادامه دهندگان نفوذ می‌کنند تا راهشان پر رهرو باشد و گرنه این انقلاب ادامه پیدا نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برکت دارند و همیشه کسانی هستند که راهشان را ادامه دهند و به همین دلیل است که پیشرفت کردیم و در مقابل ابر قدرت‌ها با روحیه جهادی و با این منطق ایستاده ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا سعادت است؛ چرا که وقتی در کنار این سلسله جلیله قرار می‌گیریم آنان منشأ نجات بشری هستند و خوش به حال آنان که در چنین خانواده‌هایی رشد و تعالی می‌یابند.

وی در پایان ضمن دلجویی از خانواده شهید، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از این خانواده گرانقدر تجلیل کرد.

«سیدامیر مهدی پور» بيست و هفتم شهريور 1364، در شهرستان «بندرانزلی» به دنيا آمد. پدرش «سيداحمد» و مادرش «سهيلا» نام داشت. تا پايان دوره متوسطه در رشته برق درس خواند و ديپلم گرفت. به عنوان سرباز وظيفه در نيروی انتظامی خدمت می كرد. پنجم دی 1388، در «مهاباد» هنگام درگيری با اشرار بر اثر اصابت گلوله به سر، به شهادت رسید. مزار وی را در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار