جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

احترام به مفاخر یعنی تربیت نسل آینده/ مفاخر استان زنجان را به قشر جوان معرفی کنیم

سردار «طهماسبی» با بیان اینکه احترام به مفاخر یعنی تربیت نسل آینده، گفت: نسل آینده وقتی مشاهده کند که هنرمند دارای احترام است، به آن سمت حرکت می‌کند.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 14April 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، در مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید آوینی در حوزه فرهنگ و هنر، از انسان‌های والایی است، اظهار داشت: مشاهده کردیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی از چنین مردی و از چنین افرادی تجلیل و تکریم کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید مفاخر استان زنجان را به قشر جوان بشناسانیم، افزود: یکی از این کار‌ها فضاسازی داخل شهر در استان است و باید همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری با تمام ظرفیت‌ها در این میدان پای‌کار باشند تا بتوانیم مفاخر استانی را به جوانان و نسل آینده معرفی کنیم.

طهماسبی با اشاره به مسائلی که برای جوانان در فضای مجازی الگوسازی شده است، بیان کرد: ما الگو‌های فراوانی در استان و کشور از جمله شهیدان «آوینی، احدی، رستم‌خانی و شهبازی» که امسال به‌عنوان شاخص استان زنجان معرفی شدند، داریم که باید برای جوانان الگو‌ باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در فضای مجازی الگو‌هایی به جوانان معرفی می‌شود که با اسلامیت ما و انسانیت کشور ما فاصله دارند، افزود: این موضوع باید همه ما را بیدار کند که در فضای مجازی چه مواردی به‌عنوان الگو معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به جمله معروف شهید آوینی «هرکس می‌خواهد ما را بشناسد حادثه کربلا را بخواند»، عنوان کرد: شهید آوینی با یک جمله جنگ و دفاع کشور را توصیف می‌کند و اینان هستند که به جامعه ما عظمت می‌دهند.

طهماسبی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اینکه باید جهاد تبیین و جهاد روایت راه‌اندازی شود، ادامه داد: اگر جهاد روایت را پایه‌ریزی نکنیم و انقلاب را معرفی و روایت نکنیم، دشمن آن را ۱۸۰ درجه برعکس روایت خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هنرمندان باید در فضای مجازی وضعیت نشریات، صداوسیما، هنر سال‌های قبل را بازگویی کنند، ابراز داشت: کسانی هستند که امروزه می‌خواهند دوران ستم‌شاهی و شاهان نالایق که سال‌های سال بر ما حکومت کردند و همه هویت ما را زیر سؤال بردند را معرفی کنند؛ ولی ما باید وضعیت امروز را مقایسه کنیم و به جامعه مفاخر را به جامعه بشناسانیم.

وی تصریح کرد: امروز بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد و... ما را باید به این سمت بکشاند که هفته هنر انقلاب اسلامی هفته معرفی مفاخر کشور باشد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه احترام به مفاخر یعنی تربیت نسل آینده، ادامه داد: نسل آینده وقتی مشاهده کند که هنرمند دارای احترام است، به آن سمت حرکت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد افق تمدنی در بیانه گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: این انقلاب خون‌آورد هزاران شهید است و باید برگرفته از مکتب امام (ره) درس بگیریم و بیانه گام دوم انقلاب را به‌عنوان چراغ راه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از کار‌های دشمنان در جنگ ترکیبی ایجاد ناامیدی است، ابراز کرد: ما با شعار «ما می‌توانیم» و اعتقادی که به جوانان داریم، به رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنیم که خواهیم توانست این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) برسانیم

سردار طهماسبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام جهاد ترکیبی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از تمام هنرمندان انتظار دارم در حوزه جهاد تبیین و جهاد روایت در فضای مجازی و حقیقی قلم‌فرسایی و نقش ایفا کنند و پای‌کار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار