فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ضرورت تولید محتوای مناسب در حوزه سرود های ارزشی و انقلابی

سردار«شهسواری» گفت: اگر در محتوای این قالب از هنر به مفاهیم دینی، فرهنگی و جامعه توجه شود می‌تواند نقش اثرگذاری داشته باشد که مصداق آن سرودهای دوران دفاع مقدس «آهنگران» و یا سرود «سلام فرمانده» است.
کد خبر: ۵۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 12May 2022

ضرورت تولید محتوای مناسب در حوزه سرود های ارزشی و انقلابی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در اختتامیه جشنواره سرود ملی و بین المللی فجر که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: سرود نوعی از قالب هنر است که می تواند در ترویج و جریان سازی مفاهیم دینی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اثر گذار باشد.

وی با تاکید بر تهیه و نشر سرودهای ارزشی و انقلابی در جامعه گفت: چراکه برخی از سرودها هستند که در ارتقای روحیه معنوی انسان بسیار موثر هستند بگونه ای می توانند انسان را از مسیر انحراف به مسیر انسانیت و تعالی رهنمود کنند.

شهسواری افزود: سرود قطعه ای از پازل تاریخی است که در کنار حوادث مختلف اگر اثرگذار باشد ماندگار خواهد شد و می تواند به عنوان قطعه ای از تاریخ همیشه در اذهان باقی بماند همانگونه که سرودهای دوران دفاع مقدس و یا سرود اخیری که با عنوان «سلام فرمانده» ساخته و ماندگار شدند.

وی گفت: لذا امروز توانمندسازی گروه های هنری از جمله سرود برای گفتمان‌ساز و جریان‌سازی در جامعه لازم و ضروری است تا در میدان فرهنگ نیز با حرکت هدفمند در مقابل تبلیغات سوء دشمن بتوانیم بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار