مسئول بسیج رسانه استان کردستان:

امیدآفرینی در شرایط کنونی مصداق «جهاد تبیین» است

«رشیدی» امیدآفرینی در شرایط کنونی را مصداق «جهاد تبیین» دانست و گفت: اتحاد رسانه‌ای برای انعکاس خدمات نظام و مقابله با توطئه‌های دشمنان در استان کردستان شکل گیرد.
کد خبر: ۵۳۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 25July 2022

امیدآفرینی در شرایط کنونی مصداق جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حجت رشیدی» مسئول بسیج رسانه استان کردستان، در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با استاندار و معاونان استاندار کردستان، با تاکید بر ضرورت اتحاد رسانه‌ای برای انعکاس خدمات نظام و مقابله با توطئه‌های دشمنان در این استان، اظهار داشت: دشمنان کوچک‌ترین ضعف و مشکلات را بزرگ‌نمایی کرده و همواره دنبال ایجاد یأس و ناامیدی هستند.

مسئول بسیج رسانه استان کردستان با بیان اینکه گرچه تعریف و تمجید از مسئولان کار درستی نیست؛ اما باید خدمات نظام و دولت منعکس شود، افزود: وقتی مدیری پاکدست علی‌رغم همه مشکلات و کم‌وکاستی‌ها و کمبود اعتبارات در شرایط کنونی، شبانه‌روزی برای مردم کار می‌کند، چرا نباید گفته شود.

وی امیدآفرینی در شرایط کنونی را مصداق جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: نباید به رسانه‌های معاند اجازه دهیم که با تبلیغات دروغین و فریب‌کاری، برنامه‌های‌شان تحقق یابد.

«علیرضا خزائی» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کردستان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه اظهار داشت: این نشست‌ها به‌منظور هماهنگی‌های عملیاتی ویژه پوشش کامل اخبار و برنامه‌های دولت در استان کردستان، ابتدای هر ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تشکیل دولت و هفته دولت هستیم، گفت: از امروز هماهنگی لازم ویژه انعکاس خدمات دولت انجام خواهد شد تا دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده به نحو احسن منعکس شود.

مشاور استاندار کردستان تصریح کرد: این نشست با دستور کار تمهیدات لازم ویژه مراسم روز خبرنگار و اطلاع‌رسانی دستاورد‌های دولت برگزار شده است.

خزائی با بیان اینکه خوشبختانه خبرنگاران و مسئولان روابط‌عمومی‌ها تعامل و ارتباط خوبی با هم دارند، افزود: برگزاری این نشست‌ها با این ترکیب تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار