فرمانده کل سپاه وارد ایلام شد

سرلشکر «سلامی» جهت بازدید از مرز ایران و عراق وارد مهران شد.
کد خبر: ۵۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 09September 2022

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد ایلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی به همراه‌ سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین وارد ایلام شد.

بازدید از پایانه‌مرزی مهران و اطلاع یافتن از نحوه خدمت‌رسانی به زائرین‌ اربعین حسینی از برنامه‌های سرلشکر سلامی است.

بنابراین گزارش، فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از مرز مهران با بیان اینکه تمام امکانات سپاه‌های استانی در خوزستان، کرمانشاه، ایلام و قم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران به کار گرفته شده، اظهار داشت: تلاش کرده‌ایم تا مردم بدون مشکل به سفر اربعین بروند.

سردار سلامی هدف از سفر به مرز مهران را رفع مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل تردد زائران تلاش کنیم و در این راه از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: بیمارستان‌های صحرایی، اردو‌گاه‌های تجمع و اسکان مردم، استقرار کانکس‌های آب و همچنین کانکس‌هایی برای این که اگر زائری گرمازده شد در مسیر‌های نجف به کربلا و همچنین در پایانه‌های کشورمان مستقر هستند.

فرمانده کل سپاه افزود: در موضوع امنیت به‌خصوص نقل و انتقال، تقریباً هزار دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال را در داخل کشور انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها