گزارش دفاع‌پرس از مراسم تشییع پیکر شهید سلمان امیراحمدی؛

شعار مشترک ملت ایران؛ پشتیبانی از ولایت فقیه/ سلمان به آرزوی خود رسید+ تصاویر

آیین تشییع پیکر مطهر شهید «امیراحمدی» در مقبره شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی با حضور خیل کثیری از مردم شهیدپرور تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۵ - 11October 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در پی ناآرامی‌های اخیر که توسط معاندان بوجود آمده و آرامش مردم را برهم زده است، در کنار نیرو‌های پلیس عده‌ای از بسیجیان به میدان آمده و به دفاع از حریم امنیت مردم در برابر اغتشاشات بوجود آمده و برقراری امنیت پرداخته‌اند.

در حوادث اخیر عده‌ای با عنوان مزدور عوامل بیگانه مأمور شده‌اند تا آرامش مردم را بر هم بزنند و اغتشاش خود را با اعتراض مدنی مردم بیامیزند و تا به زعم خود باعث براندازی نظام جمهوری اسلامی شوند. در این مدت ۲۴ نفر از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اغتشاشگران که امنیت مردم را زیر سوال برده‌اند، به شهادت رسیده‌اند. 

«پشتیبانی از ولایت فقیه»، سخن مشترک این روز‌های مردم/ پاسخ کوبنده مردم به دشمنان+ تصاویر

یکی از این شهدا، شهید مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» است که روز شنبه (۱۶ مهر) در پی حمله مسلحانه اغتشاشگران در منطقه ۱۷ تهران از ناحیه سر دچار جراحت شد و به فیض عظیم شهادت نائل آمد؛ پیکر پاک این شهید والامقام روز گذشته (دوشنبه) از مقابل مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) در شهرک شهید محلاتی تا مقبره شهدای گمنام این شهرک بر دستان مردم شهیدپرور تهرانی تشییع شد و پس از آن پیکر این شهید در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. 

«پشتیبانی از ولایت فقیه»، سخن مشترک این روز‌های مردم/ پاسخ کوبنده مردم به دشمنان+ تصاویر

مردم شهید‌پرور تهرانی پیکر مطهر شهید امیراحمدی را با سر دادن شعار‌هایی مانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مسئولین قضایی، مجازات، مجازات»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» و... از مسجد امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) تا مقبره شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی تشییع کردند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب اسلامی دادند.

«پشتیبانی از ولایت فقیه»، سخن مشترک این روز‌های مردم/ پاسخ کوبنده مردم به دشمنان+ تصاویر

آشوبگران هر کاری که بکنند، ما دست از رهبر خود برنمی‌داریم

در این مراسم نوشته‌ای با متن «دنیا اگر از یزید لبریز شود، ما دست از یاری امام خامنه‌ای برنداریم.» که در دست خانمی بود، توجهم را به خود جلب کرد که دقایقی با او به گفت‌وگو پرداختیم؛ او می‌گفت: «من با این نوشته می‌خواهم بگویم که آشوبگران هر کار که بکنند و دنبال هر فتنه‌ای که باشند، ما دست از آقا و رهبر خود برنمی‌داریم. نظام باید در برابر اغتشاش گران ایستادگی کند. این‌ها از رأفت جمهوری اسلامی سوءاستفاده می‌کنند و به قرآن، پیامبر (ص) و رهبرمان که نایب امام زمان (عج) هستند، اهانت می‌کنند. باید با اغتشاش‌گران برخورد شود و اگر با این‌ها برخورد محکمی شود، این‌ها دیگر جرأت نمی‌کنند این کار را انجام دهند و ما هر چقدر لازم باشد، برای حفظ نظام و انقلابمان خون می‌دهیم. ما برای حل این مشکل باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم.»

«پشتیبانی از ولایت فقیه»، سخن مشترک این روز‌های مردم/ پاسخ کوبنده مردم به دشمنان+ تصاویر

همیشه پیرو و پشتیبان ولایت فقیه هستیم

پس از آن حضور دانش‌آموزان دختر در این مراسم نظر مرا به خودش جلب کرد؛ مدیر مدرسه نیز به همراه دانش‌آموزان در این مراسم حضور داشت؛ این مدیر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت حضور در اینگونه مراسم چه پیامی می‌تواند داشته باشد، می‌گفت: «بچه‌ها عاشق شهدا و ولایت هستند و امروز با شهدا پیمان بستند. آن‌ها امروز آمدند تا به برخی که از سمت ضدانقلاب پشتیبانی می‌شوند این پاسخ را بدهند که: «اینطور نیست. موفقیت‌های ما و توانمندی‌های ما در گرو عزت و افتخار ما است که می‌توانیم خود را در سطح جامعه به منصه ظهور برسانیم. ما همیشه پیرو و پشتیبان ولایت هستیم و در تمام برنامه‌ها تا پای جان برای انقلاب و نظام خود ایستاده‌ایم. تمام کسانی که اهل بصیرت باشند، می‌دانند علت اتفاقاتی که دشمن برای ما رقم می‌زند، این است که نمی‌تواند موفقیت و اقتدار ما را تحمل کند. دشمن هر لحظه موفقیت ما را می‌بیند، سعی میکند که با فتنه آن را ناچیز بینگارد. به همین خاطر با تحریک احساسات جوانان و نوجوانان ما عده‌ای را به عنوان سردمدار انتخاب کردند و ایران را به آشوب کشاندند؛ اما اینطور نیست. ما تا آخر ایستاده‌ایم.»

سلمان در نهایت به آرزوی خود رسید

در پایان مراسم «محمد امیراحمدی» عموی شهید را دیدم که داشت از مردمی که آمده بودند تا فرزندشان را تشییع کنند، تشکر می‌کرد. در مورد شهید از او پرسیدم. و عموی شهید می‌گفت: «سلمان به آرزوی واقعی خود رسید. دغدغه وی حجاب، ولایت، وطن و امنیت بود. سلمان می‌خواست به سوریه برود، اما چون برادر شهید بود، به او اجازه ندادند که برود. وی از این بابت ناراحت بود؛ اما در اینجا به آرزوی خود رسید. ۱۳-۱۴ شب بود که کتک می‌خورد و از آشوب‌ها آسیب می‎دید. سلمان همه جا حضور داشت و این افتخار ما است که به شهادت رسید.»

«پشتیبانی از ولایت فقیه»، سخن مشترک این روز‌های مردم/ پاسخ کوبنده مردم به دشمنان+ تصاویر

ما به سلمان افتخار می‌کنیم

از «فاطمه اسلامی‌فر» همسر شهید امیراحمدی، هم درباره این شهید پرسیدیم، او می‌گفت: «سلمان عاشق انقلاب و رهبر بود. ما به او افتخار می‌کنیم و به اغتشاش‌گران می‌گوییم که ما رهبر و امام زمان (عج) داریم و این‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها