مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

شهادت در مسیر خدمت، بهترین مزد است

منادی گفت: با این‌که بسیاری می‌خواستند شهید رئیسی را از تلاش و خدمتگزاری منحرف کنند و به حواشی بکشانند او به دور از حاشیه نسبت به افراد دیگر وارد حرف‌های سیاسی و جناحی نمی‌شد و در زمان ریاست ‌جمهوری خود به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 21May 2024

شهادت یک مسئول آن هم در مسیر خدمت، بهترین مزد استبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز با تسلیت شهادت رییس جمهور در قالب پیامی رسانه‌ای اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم او که بسیار زیبا و درس‌آموز است دوری از حاشیه و تمرکز بر خدمتگزاری به مردم بود.

وی افزود: با این‌که بسیاری می‌خواستند آقای رئیسی را از تلاش و خدمتگزاری منحرف کنند و به حواشی بکشانند او به دور از حاشیه نسبت به افراد دیگر وارد حرف‌های سیاسی و جناحی نمی‌شد و در زمان ریاست ‌جمهوری خود به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کرد.

منادی با اشاره به این‌که آیت‌الله رئیسی در هنگام خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور شهید شد و این بهترین مزد او بود، گفت: شهادت یک مسئول به عنوان چهره خادم مردم که هدف او جز خدمتگزاری به مردم نبود آن هم در روز ولادت آقا امام رضا (ع) بهترین مزد است.

وی با اشاره به این‌که پیگیری، نگرانی، دلسوزی و تاثر مردم از شهادت رئیسی در تمام کشور دیده می‌شود، بیان داشت: مردم خادمان حقیقی خود را می‌شناسند و جایگاه خادم مردم در قلب مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که برای برخی مسئولان راحت‌ترین کار این است که در اتاق‌ کار بنشینند، نامه بنویسند و دستور دهند، خاطرنشان کرد: آقای رئیسی در مدت ریاست خود در مناطق مختلف کشور حضور پیدا می‌کرد و مصداق این حرف نیز هشت سفر او به استان خوزستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار