شهید حبیب‌الله آقابابایی:

لشکریان خدا همیشه پیروز هستند

شهید حبیب‌الله آقابابایی نقنه در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: خداوندا من خود را لایق نمی‌بینم ولی این امید را دارم که به من کمک کنی و مرا از لشگریان خود قرار دهی، زیرا که لشکریان تو همیشه پیروزند.
کد خبر: ۶۶۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 26May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، ‌«حبیب‌الله آقابابایی نقنه» فرزند اسدالله پنجم دی‌ ۱۳۴۲ در شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد، از طرف بسیج عازم جبهه شد و یازدهم آبان ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون 

و نپندارید آنان را که درراه خدا کشته شدند مردگان‌اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

و قاتلو فی سبیل‌الله و اعملو ان الله سمیع علیم

کارزار کنید درراه خدا وبدانید که خداوند شنوا و داناست و آگاه است که شما چه می‌کنید.

اینجانب حبیب‌الله آقابابایی ۱۸ ساله، چون ان‌شاءالله فردا عازم جبهه‌های حق برعلیه باطل هستم لازم دانستم که یک‌چند کلمه‌ای یادگار بجا بگذارم.

خداوند مرا یاری کن و مرا توفیق ده تا از سربازان واقعی امام زمان باشم بار خدایا مرا کمک کن و مرا یاری ده و مرا لحظه‌ای به خودم واگذار مکن.

خداوندا من که خودم را لایق نمی‌بینم ولی این امید را دارم که به من کمک کنی و مرا از لشکریان خود قرار دهی، زیرا که لشگریان تو همیشه پیروزند.

خداوند این پیام ما است و پیام تمام شهیدان و از تو می‌خواهیم که امام عزیز ما را به‌سلامت بداری.‌ ای خدا از تو می‌خواهم که این رهبر عزیز ما را این امید ملت ایران را تا ظهور حضرت مهدی طول عمر عنایت بفرمائید. شهادت مرگ نیست بلکه حیات است. (از سخنان امام خمینی)

یک وصیت به پدر و مادر خود دارم که اگر چنانچه خداوند لطفی کرد و مرا از سربازان امام زمان قرارداد و مرا به‌ سوی خود برد، شما در مرگ من گریه نکنید، تسلیت نگویید، تسلیت نپذیرید و افتخار کنید که چنین فرزندی را خداوند به شما کرامت کرد و شما‌ ای پدر و مادر عزیز دعای شما این باشد و از خدا بخواهید که خداوند اسلام عزیز را پیروز و امام عزیزمان طول عمر عنایت فرماید.

یک وصیت به مردم شهیدپرور ایران دارم؛ ای برادران عزیز من که کوچک‌تر از آنم که نصیحتی کنم ولی این را بدانید که اگر خیر دنیا و آخرت را می‌خواهید دست از اسلام و روحانیون عزیز که پیرو خط امام هستند برندارید.‌ ای عزیزان اسلام بدون روحانیت مثل مملکت بدون طبیب است و این روحانیون طبیب‌هایی هستند که اگر این طبیب‌ها نباشند مریضی فراوان می‌شود و مردم خودبه‌خود آلوده و از بین می‌روند.

در پایان‌ ای برادران شما را به خدا قسم که دست از اسلام و امام برندارید و همیشه برای سلامتی امام دعا کنید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار