مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

فراخوان جمع‌آوری کتاب‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه

سردار «خوشبخت» از فراخوان جمع‌آوری کتاب‌های منتشره با موضوع خاطره و داستان، زندگینامه شهدا، مدافعان حرم، شعر، کودک و نوجوان و ... جهت کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 01June 2024

فراخوان کتاب های منتشره دفاع مقدس در استان کرمانشاهسرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس  و مسئول کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از فراخوان جمع آوری کتاب‌های منتشره  با موضوع خاطره و داستان، زندگینامه شهدا، مدافعان حرم، شعر، کودک و نوجوان و ... جهت کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه خبر داد و با تاکید به اهداف برنامه ریزی شده در راستای برگزاری برنامه های کمیته تدوین و تالیف کنگره شهدای ملی استان، اظهار داشت: اثرات و برکات کنگره شهدا باید در جامعه نهادینه شود و همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم تا کتب چاپ شده در این کنگره در خور و شان شهیدان استان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت دقت به کلام نورانی مقام معظم رهبری تصریح کرد: امام خامنه‌ای بر حفاظت از یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ شهدا به نسل آینده و افزایش تولیدات فرهنگی، هنری و ماندگار و اثرگذار چون فیلم و کتاب تاکید فرمودند. شهدا تفکراتی ناب با تلفیقی از ارزش ها و آرمانهای ایران اسلامی برای ما به یادگار گذاشته اند که باید به آنها بیاندیشیم و مطابق آنها عمل کنیم. 

سردار خوشبخت خاطرنشان کرد: پیوستگی کنگره ها و یادواره ها در راستای ماندگاری اثرات و برکات شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و گذشت و مقاومت است که می تواند با ترویج ان نسل جدید انقلاب را در مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرد. با توجه به این موضوع باید تلاش کنیم کتب چاپ شده کنگره به لحاظ موضوع، محتوا و قدرت‌ ترویج از سطح بالایی برخوردار باشد. یکی از برنامه‌های اولین کنگره ملی ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، چاپ و انتشار کتاب در راستای معرفی شهدای استان است.

سردار خوشبخت گفت: با عنایت به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در مهر امسال و جمع بندی کتاب های منتشره با موضوع شهدا، دفاع مقدس و... توسط کمیته تدوین وتالیف کنگره ملی شهدا استان از همه ادارات، سازمان ها، دانشگاه ها، تشکل های مردم نهاد، انتشارات، نویسندگان، مؤلفان، ادبا، شاعران و همه کسانی که آثاری درباره شهدا دارند می‌توانند کتاب های منتشره خود را به آدرس کرمانشاه خیابان موید جنب پارک شیرین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کمیته تدوین و تالیف کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار