حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دولت کانادا منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد

نمایند مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ما قطعاً اقدام متقابل در برابر کنش غیرسازنده دولت کانادا در تروریستی خواندن سپاه خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۷۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۳ - 23June 2024

«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، در واکنش به اقدام خصمانه دولت کانادا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این اقدام دولت کانادا بیشتر شبیه به یک جُک سیاسی است و مصرف داخلی برای برخی از احزاب این کشور دارد.

دولت کانادا منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد/ سپاه مسیر شهید سلیمانی را در دفاع از مظلومان عالم ادامه می‌دهد

حسن‌پور خاطرنشان کرد: قطعاً جامعه جهانی این اقدام غیر سازنده دولت کانادا را باید محکوم کند، تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نوعی دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود، اگر ما هم مدعی شویم که کشور کانادا در موضوعات مختلفی ایراد دارد و باید خودش مطابق خواست ما تغییر دهد، در امور این کشور مداخله کرده‌ایم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مقتدرترین، مومن‌ترین و جان فداترین نیرو‌های مسلح در سطح جهان است که در صیانت از جان و مال مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، سپاه ثابت کرده است که در همه شرایط حامی مردم مظلوم جهان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما قطعاً اقدام متقابل در برابر این کنش غیر سازنده دولت کانادا خواهیم داشت، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزء جان فدایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و تا آخرین قطره خون از آرمان‌های نظام و نهاد صیانت کننده از این آرمان‌ها یعنی سپاه پاسداران دفاع خواهیم کرد.

حسن‌پور بیگلری تصریح کرد: سپاه پاسداران همان دیدگاه شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را دنبال می‌کند که معتقد بود همه انسان‌های آزاده باید در مسیر صلح و دفاع از مظلوم جانفشانی کنند. شهید سلیمانی سلاح به دست نگرفت تا قدرت نمایی کند، بلکه سلاح به دست شد تا از دختران بی سرپناه و مردم تحت رنج دفاع کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار