مسئول بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اهالی فرهنگ و هنر پای کشور ایستاده‌اند / مسیر سبز امید رقم خواهد خورد

آرش زینل‌خیری گفت: اهالی فرهنگ و هنر با تمام گله‌ها و انتقاداتی که دارند پای کار کشور بوده‌ و هستند.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ - 23June 2024

«آرش زینل‌خیری» مسئول هنرمندان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، درباره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هرچه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، قدرت اجرایی تیم مدیریت کشور در سطح بین‌الملل بیشتر خواهد شد و ما هم به عنوان هنرمندان ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز کشورمان حتماً شرکت خواهیم کرد.

مشارکت هنرمندان در انتخابات باشکوه‌ خواهد بود

مسئول بسیج هنرمندان کشور از عموم مردم، خصوصاً هنرمندان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت به‌عمل آورد و افزود: تمام مردم با هر جناح‌بندی و سلیقه‌ای باید آزادانه هر کاندیدایی را که دوست دارند، انتخاب کنند. مهمترین انگیزه برای حضور باشکوه مردم در انتخابات حفظ تمامیت کشور، ادای دین به خون شهدا و حفظ جایگاه پرچم کشورمان و انقلاب اسلامی و تمام خوبی‌هایی است که در خاکمان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایرانیان همواره ثابت کرده‌اند که روی پای خودشان می‌ایستند، عنوان کرد: مردم عزیز کشورمان در حادثه ناگواری که برای رئیس‌جمهور شهید رقم خورد، ثابت کردند که پای کار هستند و داغ‌دار شدند و طبیعتاً با حضور باشکوه در انتخابات حتماً راه شهدای خدمت را ادامه خواهند داد و انشالله مسیر سبز امید به آینده کشورمان رقم بخورد.

زینل‌خیری، کنش‌گری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای شکوه انتخابات را پراهمیت دانست و تاکید کرد: اهالی فرهنگ و هنر همواره پای کار کشور بوده‌ و هستند و با اینکه دغدغه و گله و انتقاد از مشکلات وجود دارد اما پای کار کشور، پرچم، شهدا، جغرافیا و انقلاب ایستاده‌ایم و تمام تفکرها و رنگ‌ها برای حفظ نظام و خاک و پرچم ایستاده‌اند و ثابت خواهیم کرد که هرکاری می‌کنیم تا کشورمان به دست خودمان قدرت‌مند شود.

وی با بیان اینکه مسابقات چهار جانبه فوتسال «جام غدیر در  مسیر خدمت» با رقابت تیم‌های برگزیده‌ای از سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج مداحان اهل بیت، پیشکسوتان فوتبال و بسیج رسانه در سالن چند منظوره دانشگاه علامه طباطبایی درحال برگزاری است، اظهار داشت: هدف این مسابقات گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان است که در مسیر خدمت به کشور جانفشانی کردند و همگان شاهد فداکاری آن‌ها بودند.

مسئول بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه عواید این مسابقات برای آزادسازی زندانیان صرف خواهد شد، عنوان کرد: مقرر شده است از بحث مالی این مسابقات تعدادی از زندانیان به لطف خدا و به نیت عید غدیر به زندگی و خانواده‌هایشان بازگردانیم. قصد داریم این مسابقات را در رشته‌های مختلفی همچون هندبال، والیبال، بستکبال و دیگر ورزش‌ها فعال کنیم؛ استقبال اهالی هنر و رسانه از مسابقات خیلی خوب بود و رفاقت و دوستی و وحدت ویژگی این مسابقات است. 

وی عنوان کرد: در بین تیم‌هایی که به رقابت می‌پردازند؛ چهره‌های مطرحی از مداحان و هنرمندان و اهالی رسانه‌ها حضور دارند. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار