جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشارکت حداکثری نقش کلیدی در حفظ نظام دارد

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» گفت: مردم زمام امور اجرایی کشور را به دست کسی بسپارند که سرباز انقلاب اسلامی باشد؛ همان‌طور که شهیدان رئیسی و سلیمانی برای انقلاب سربازی کردند.
کد خبر: ۶۷۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶ - 26June 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تمام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش مردم است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت مردم شکل گرفت و با هدایت‌های امامین انقلاب استمرار پیدا کرده است، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به یک قدرت بین‌المللی و جهانی تبدیل شده است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشارکت مردم در صحنه‌ها امکان‌پذیر است، عنوان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یکی از عواملی است که نقش کلیدی و محوری در حفظ نظام و انقلاب اسلامی دارد و مهمترین عرصه در تعیین سرنوشت مردم است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر در ادامه درباره رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی نیز عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ویژگی‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی را بیان کردند و این می‌تواند در انتخاب فرد اصلح بسیار به ما کمک کند.

 جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با دعوت از همگان برای حضور در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران زمام امور اجرایی کشور را به دست کسی بسپارند که سرباز انقلاب اسلامی باشد؛ همان‌طور که شهیدان رئیسی و حاج قاسم سلیمانی برای انقلاب سربازی کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها