با حضور دبیر ستاد راهیان نور کشور؛

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور دبیر این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 26June 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر این ستاد، «جواد رمضان‌نژاد» رئیس بسیج صدا و سیما، «عباس اوتادی» مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور و جمعی از مدیران و معاونان این ستاد در سالن همایش‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد

در این نشست سرهنگ پاسدار «محمدحسین‌زاده» ضمن قدردانی از همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های سازمان صداوسیما جهت پوشش مراسم‌ها و یادواره‌ها راهیان نور در جنوب، شمال و شمالغرب کشور بر ضرورت فعالیت گسترده رسانه‌ای اعم از فیلم و تصویر و خبر جهت پوشش راهیان نور و ارتقاء کیفی این رویداد فرهنگی تاکید کرد.

«عباس اوتادی» مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این نشست با تقدیر از رسانه‌های کشور برای پوشش رسانه‌ای راهیان نور، به ارائه آماری از تولیدات این مرکز در انعکاس برنامه‌های راهیان نور پرداخت.

وی در این گزارش خود به پخش بیش از ۸۰ برنامه زنده گفت‌وگومحور در جنوب، پخش بیش از ۱۰ برنامه زنده در منطقه بازی‌دراز، انتشار نزدیک به ۸۰۰ خبر در خبرگزاری‌ها پیرامون راهیان نور جنوب، انتشار حدود ۱۵۰ خبر درباره راهیان نور در منطقه بازی‌دراز و بازدید بیش از ۱.۵ میلیون نفر از سایت ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره کرد.

در ادامه نشست معاونان و مدیران ستاد مرکزی راهیان نور کشور و خبرنگاران حاضر در برنامه به ارائه دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار