کربلای ایران آماده عزاداری سید و سالار شهیدان شد

دلدادگان حسینی در سرزمین حماسه و ایثار با نصب بیرق عزا در مساجد، حرم مطهر امامزادگان، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، خیابان‌ها، معابر و منازل و برپایی مجالس عزاداری و سوگواری فرا رسیدن ایام عزای حضرت ثارالله (ع) را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عج) تسلیت گفتند و رنگ و بوی شهرها را در عزای امام حسین (ع) سیاه پوش کردند.
کد خبر: ۶۷۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ - 07July 2024

کربلای ایران آماده عزاداری سید و سالار شهیدان عالم شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، دلدادگان حسینی در سرزمین حماسه و ایثار با نصب بیرق عزا در مساجد، حرم مطهر امامزادگان، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، خیابان‌ها، معابر و منازل و برپایی مجالس عزاداری و سوگواری فرا رسیدن ایام عزای حضرت ثارالله (ع) را به ساحت مقدس حضرت امام زمان (عج) تسلیت گفتند و رنگ و بوی شهرها را در عزای امام حسین (ع) سیاه پوش کردند.

خوزستان، کربلای ایران با فرا رسیدن ماه محرم الحرام و آغاز ایام عزاداری حضرت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش سوگوار و عزادار شد. این جغرافیا که میسزبان اول زائران اباعبدالله در طریق الحسین است از روزهای قبل آماده استقبال از این ماه عزا شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و مراکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، آبادان، دزفول و سوسنگرد نیز با سیاه پوش کردن محیط کار، خود را مهیای عزاداری اباعبدالله کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار