استاندار ایلام:

برگزاری اربعین اولویت اول همه دستگاه‌های استان باشد

«بهرام‌نیا» گفت: به همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنم که اولویت اصلی امور جاری باید اربعین باشد و سایر امور تا برگزاری اربعین در اولویت‌های بعدی قرار گرفته و به معاونین تفویض شود و باید تمام‌قد در خدمت زائران باشیم.
کد خبر: ۶۸۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱ - 29July 2024

برگزاری اربعین اولویت اول همه دستگاه‌های استان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین‌حسینی استان اظهارداشت: به همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنم که اولویت اصلی امور جاری باید اربعین باشد و سایر امور تا برگزاری اربعین در اولویت‌های بعدی قرار گرفته و به معاونین تفویض شود و باید تمام‌قدرت در خدمت زائران باشیم.

وی با بیان این‌که ۲۱ مکان از سه‌راهی جندالله تا نقطه صفر مرزی و جاده‌های خروجی به سمت دهلران و ملکشاهی جهت توزیع آب و یخ تعیین شده است، تأکید کرد: از روز اول ماه صفر امکانات مربوط به دستگاه‌های خدمت‌رسان باید در محل‌های موردنظر مستقر شده و جایی بی‌امکانات نماند.

«بهرام‌نیا» ضمن تأکید بر فضاسازی‌های معنوی و تحول‌ساز در مسیر اربعین، عنوان کرد: نیازمندی‌ها و برنامه‌های فرهنگی پیشنهادی توسط کمیته موردنظر و با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه شود تا زائران در یک فضای اربعینی و زیارت معنوی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها