مدیر حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

ثبت نام ۴۴ هزار زائر خوزستانی در سامانه سماح

اقوت با اشاره به اینکه زائران با ثبت نام قطعی در سامانه سماح زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند، گفت: تاکنون ۴۴ هزار زائر خوزستانی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که از مجموع این تعداد زائر خوزستانی، ۳۹ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۱ - 30July 2024

ثبت نام ۴۴ زائر هزار خوزستانی در سامانه سماحبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «محمد امین یاقوت» مدیر حج و زیارت خوزستان صبح امروز در گفت‌وگویی رادیوئی اظهار داشت: تاکنون ۴۴ هزار زائر خوزستانی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که از مجموع این تعداد زائر خوزستانی، ۳۹ هزار نفر ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی افزود: از تمامی زائران اربعین حسینی درخواست می‌شود جهت حضور در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین و دریافت هر گونه خدمات از جمله ارز حتما در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ ثبت نام کنند.

یاقوت با اشاره به این که زائران با ثبت نام قطعی در سامانه سماح زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرند، ادامه داد: زائران ۲۴ ساعت قبل از اعزام و ۲ روز پس از بازگشت زیر پوشش خدمات بیمه قرار دارند و توصیه می‌شود حتما مقررات و محدودیت‌های سفر به عراق را مطالعه نمایند.

مدیر حج وزیارت خوزستان بیان داشت: بر اساس قانون زوار اربعین حسینی می‌توانند تا ۲۰ روز در کشور عراق حضور داشته باشند، اما مسئولان توصیه می‌کنند سفر خود را در مدت ۷ روز به انجام برسانند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار