حجت‌الاسلام محمودی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ملت ایران برای فلسطین سنگ تمام گذاشته‌ است/ تجمعات در ایران و کشور‌های غربی قابل قیاس نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ملت ایران بعد از واقعه طوفان‌الاقصی برای ملت فلسطین سنگ تمام گذاشته است.
کد خبر: ۶۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰ - 31July 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، درمورد اقدامت صورت گرفته جهت روشنگری بیشتر جنایات رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌الملل، اظهار داشت: در این مسئله چند دستگاه باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند که مهم‌ترین آنها وزارت امور خارجه است، دستگاه دیپلماسی کشور به پشتوانه طرفیت‌های فرهنگی که دارد باید با جدیت بیشتری وارد عرصه روشنگری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی شود.

ملت ایران برای فلسطین سنگ تمام گذاشته‌ است/ تجمعات در ایران و کشور‌های غربی قابل قیاس نیست

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند ما باید در عرصه بین‌الملل فعالانه با مسائل برخورد کنیم، نه منفعلانه. معتقدم ما به خوبی نتوانستیم ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی را به مردم دنیا بشناسانیم، فلذا وزارت امور خارجه باید فکر ویژه‌ای برای این مسئله داشته باشد، حتی اگر نیاز است کارگروهی با کمک دستگاه‌های مختلف تشکیل دهد تا در این زمینه اقدامات اساسی صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ به مبارزه با رژیم صهیونیستی پرداخته است و کماکان این مبارزه ادامه دارد به نحوی که مقامات صهیونیست اذعان دارند که ایران نوک پیکان مقابله با رژیم متبوع است، دنیا باید این واقعیت افتخارآمیز را بداند.

وی افزود: ملت ایران بعد از واقعه طوفان‌الاقصی برای ملت فلسطین سنگ تمام گذاشته است و اینکه برخی مطرح می‌کنند در داخل حمایتی از فلسطینیان صورت نگرفته است، اما مردم اروپا و آمریکا حمایت بهتری داشته‌اند، کاملاً غلط است، در داخل کشور به دلیل اینکه راهپیمایی‌ها و گردهمایی‌های مردم پوشش رسانه‌ای مناسب نداشته است، برخی چنین تصور غلطی پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه متأسفانه حتی برای شهروندان ایران نتوانستیم به خوبی تبیین کنیم که چه اقدامات ارزنده برای ملت فلسطین انجام داده‌ایم. گفت: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه ملی و همه رسانه‌های انقلابی و ارزشی باید با هم افزایی یکدیگر با جدیت بیشتر درخصوص مسئله فلسطین و مصائب به وجود آمده برای مردم مظلوم فلسطین کنشگری داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: اگر بتوانیم محتوا‌های خوبی در مسئله فلسطین تولید کنیم تا هم مردم دنیا بیشتر با واقعیات فلسطین آشنا شوند و هم نقش انقلاب اسلامی، امامین انقلاب در حمایت از مردم فلسطین مشخص شود، امروز دیگر محتوا‌های یک زبانه کافی نیست، زیرا، افراد با زبان‌های مختلف مخاطب پیام انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه بسیج و بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد همگی ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند در زمینه تولید محتوا و ارتباط با مخاطبان خارجی موثر باشند. 

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار