رئیس حوزه علمیه خواهران اردبیل:

شهید «اسماعیل هنیه» از جمله مقربین درگاه الهی بود

حجت الاسلام «خواسته» با اشاره به اینکه شهدای جبهه مقاومت درس پایبندی به عهد را از حضرت ابوالفضل(ع) گرفتند گفت: شهید «اسماعیل هنیه» از جمله مقربین درگاه الهی بود که در مسیر امام حسین (ع) قرار داشت.
کد خبر: ۶۸۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 01August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «رسول خواسته» رئیس حوزه علمیه خواهران اردبیل شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در اجتماع مردمی اردبیل در محکومیت ترور شهید جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» با اشاره به اینکه شهدای جبهه مقاومت درس پایبندی به عهد را از حضرت ابوالفضل (ع) گرفتند، اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه از جمله مقربین درگاه الهی بود که در مسیرامام حسین (ع) قرار داشت.

وی در ادامه به ویژگی های امام سجاد (ع) اشاره کرد و افزود: هر کس زندگی خود را با تعالیم ائمه معصومین (ع) پیش ببرد در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

رئیس حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: عهد عبودیت و عهد ولایت دو عهد مهمی است که خداوند از انسان ها می خواهد.

این مسئول به تبیین عهد ولایت پرداخت و گفت: کسانی که با امام معصوم عهد بسته و در این مسیر پایدار و صادق ماندند از مقربین درگاه الهی خواهند بود.

حجت الاسلام خواسته به زندگی در مسیر امام حسین(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: هرکس با مرام و منش امام حسین(ع) آشنا شده و در این مسیر تمام دارایی خود را به کار بندد در واقع به عهد با خداوند متعال عمل کرده و فاتح و رستگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: هرکس در کنار امام ماند فاتح و در جبهه غالب است و شکی در آن نیست چراکه تاریخ می گوید؛ کسی که در این جبهه قرار گرفته منشأ تحول بوده و سراسر وجودش در جامعه اثرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار