تلاش‌های مذبوحانه سران صهیونیست برای تخریب روابط خارجی ایران

امروز که رژیم صهیونیستی در اوج نفرت جهانی قرار دارد، هیچ وجدانی برنمی‌تابد که القائات سران صهیونیست درخصوص ایران‌هراسی ملاک تنظیم روابط با جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۴ - 04August 2024

گروه سیاسی دفاع‌پرس- پوریا کریم‌پور؛ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم اشغالگر قدس که استمرار حیات خود را در جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی و پیام آن به سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی می‌دانست، همواره مهم‌ترین دکترین سیاست خارجی خود را تخریب روابط ایران با سایر کشورهای جهان خصوصاً چند کشور آمریکایی و اروپایی و مرتجعین منطقه تعریف کرد.

تلاش‌های مذبوحانه سران صهیونیست برای تخریب روابط خارجی ایران

پُرواضح است که صهیونیست‌ها با بازوان اصلی خود یعنی «ایلومیناتی» و «فراماسونری» قدرت اصلی در کشورهای صنعتی جهان را در اختیار دارند و بر تمام جهت‌گیری‌های این دولت‌های دست‌نشانده تأثیر مطلوب نظر خود را می‌گذارند.

حوزه‌های بانکداری، پزشکی و داروسازی، رسانه و سینما و صنعت پورن منحصراً در یَد یهودیان در آمریکا و اروپا است، گردانندگان اصلی کمپانی‌های چند ملیتی که در تعیین روئسای جمهور و مقامات عالی کشورهای غربی مهم‌ترین اثر را دارند، همگی یهودیان با گرایش‌های صهیونی هستند که بر مبنای عقاید خرافی و انحرافی رژیم اشغالگر قدس را تأسیس کرده‌اند و به پشتوانه دولتمردان دست‌نشانده غربی درصدد تحقق اهداف شیطانی خود هستند.

تا کنون، مهم‌ترین مانع و حتی به اعتقاد بسیاری عامل شکست جریان موسوم به صهیونیسم جهانی در نیل به اهداف خود انقلاب اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بوده است. جمهوری اسلامی ایران که آزادسازی قدس شریف و محور رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین محور دکترین سیاست خارجی خود ترسیم کرده است. از همه توان و ظرفیت خود برای مواجهه و مقابله با جنایات بی‌بدیل این رژیم بهره برده است، تشکل سازمان همکاری‌های اسلامی و تجمیع ظرفیت‌های همه کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم مهم‌ترین یکی از مهم‌ترین ابتکارات جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حمایت همه‌جانبه از محور مقاومت در راستای آزادی‌بخشی اراضی اشغالی توسط صهیونیست‌ها و دفاع از خود در مقابل کشتار و جنایات از مهم‌ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با رژیم بوده است که نگرانی اصلی را برای سران صهیونیست به وجود آورده است.

رژیم نیز یکی از راهبردهای اصلی خود را تحریم و ایران‌هراسی و تخریب روابط خارجی، تجاری و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دنیا تعریف کرده است، بر این اساس، شاهدیم که آیپک (مهم‌ترین لابی صهیونیسم در کنگره آمریکا) که شالوده همه توان صهیونیسم اعم از اقتصادی، تجاری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در آمریکاست، از هیچ کوششی برای اعمال تحریم علیه ایران، از هیچ کوششی برای اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کند.

هر زمان که ایران و غرب به ویژه ایران و آمریکا به سمتی می‌روند که در موضوعات مختلف با یکدیگر به توافق برسند، آیپک و رژیم به نحوی صحنه مذاکره و توافق را تغییر می‌دهند که هر دو کشور از موضع انعطافی خود فوراً عقب‌نشینی می‌کنند. مصداقاً می‌توانیم به ترور شهید فخری‌زاده توسط رژیم صهیونیستی، قتل‌های زنجیره‌ای دهه هفتاد، ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، میکونوس و ... اشاره کنیم.

جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی تمام باید راهبرد رژیم را خنثی و حقوق خود در ارتباط و تعامل با دنیا را بگیرد، امروز که رژیم در اوج نفرت جهانی قرار دارد، هیچ وجدانی برنمی‌تابد که القائات سران صهیونیست درخصوص ایران‌هراسی ملاک تنظیم روابط با جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد. بنابراین، فرصت طلایی برای ایران فراهم است تا حقوق از دست رفته خود در روابط خارجی را بازپس‌گیری کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها