رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل:

انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان وظیفه ذاتی ماست

حجت‌الاسلام والمسلمین «کثیرلو» گفت:انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان وظیفه ذاتی ماست و ما باید با قدردانی از تلاش های  ایثارگران سرافراز کشور باشیم.
کد خبر: ۶۸۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲ - 18August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل به همراه «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل شامگاه روز گذشته (شنبه) با حضور در منازل «رحمان پرزحمت» و «سید کمال‌الدین پناهی‌آذر» از آزادگان سرافراز میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس که در بند اسارت دشمن بعثی با مقاومت خود در سنگر دیگری تداوم بخش دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بودند تجلیل کرد.

آزادگان سرافراز شاغل در دادگستری اردبیل تجلیل شدند

 وی در این دیدار لزوم صیانت از دستاوردهای پرارزش انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس در جامعه شد و افزود: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جوان وظیفه ذاتی ماست و ما باید با قدردانی از تلاش های  ایثارگران سرافراز کشور را برابر تهاجمات روز افزون و بی‌امان دشمنان در فضای حقیقی و مجازی صیانت کنیم.

«داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی های آزادگان سرافراز در دوران اسارت، از آزادگان به عنوان سفیران آزادگی در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: آزادگان سرافراز تداوم بخش مسیر اسرای کربلا بودند و با الگوبرداری از مکتب عاشورا از اسلام و انقلاب اسلامی با تمام وجود دفاع کردند.

 «رحمان پرزحمت» در سن ۱۶ سالگی طی عملیات خیبر به اسارت دشمن بعثی درآمده و مدت ۷ سال ضمن تحمل رنج اسارت با دفاع از ارزش های اسلامی در دل دشمن تداوم بخش فرهنگ ایثار و شهادت در اسارت شد.

آزادگان سرافراز شاغل در دادگستری اردبیل تجلیل شدند

وی بعد از بازگشت از اسارت در تشکیلات قضایی استان اردبیل خدمت بوده و سرانجام در سال ۱۳۸۹ به بازنشستگی نائل امد.

«سید کمال‌الدین پناهی‌آذر» که از ایثارگران عملیات های بدر و کربلای ۵ بود و افتخار جانبازی در راه دفاع از دین و وطن نائل شده بود در آخرین حضور خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به اسارت دشمن درآمده و یازده ماه از عمر پربرکت و گران‌بهای خود را در بند اسارت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت.

 آزادگان سرافراز شاغل در دادگستری اردبیل تجلیل شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: آزادگان ، اردبیل
نظر شما
پربیننده ها