معاون فرهنگی سپاه البرز خبر داد؛

برگزاری پویش «طریق الاقصی» در استان البرز

سرهنگ «صادقی» از اجرای پویش بین‌المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۳ در البرز خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷ - 19August 2024

پویش «طریق الاقصی» در البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «سعید صادقی» معاون فرهنگی سپاه البرز از اجرای پویش بین‌المللی «طریق الاقصی» ویژه اربعین حسینی ۱۴۰۳ در البرز خبر داد و اظهار داشت: این پویش ناظر بر روایت‌گری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن‌ساز و باشکوه اربعین حسینی در قالب‌های مختلف تولید محتواست که از ۲۲ مردادماه الی ۷ شهریورماه با شعار و هشتگ محوری «کربلا، طریق‏ الاقصی» برگزار می‌شود.

وی به محور‌های پویش اشاره کرد و گفت: روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله‌ها برای تشرف به پیاده‌روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران، تصویرگری از حال و هوای بدرقه‌کنندگان و جاماندگان، نخستین محور این پویش است.

وی افزود: روایت خدمت‌رسانی عاشقانه به زائران توسط خادمان در مواکب مستقر در ایران و عراق نیز دومین محور پویش بین‌المللی طریق الاقصی اعلام شده است؛ همچنین روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده‌روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران خارجی سومین محور این پویش به‌شمار می‌رود.

صادقی ادامه داد: روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونسیتی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی آخرین محور پویش بین‌المللی طریق الاقصی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه البرز عنوان کرد: قالب‌های این پویش به صورت کلیپ ١٠٠ ثانیه‌ای با فرمت  mp ۴  با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت باشد و آثار تولید شده «به صورت افقی» با دوربین‌های تلفن همراه ضبط و ارسال شود.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در پویش باید کلیپ‌های تولید شده را به همراه نام و نام خانوادگی، محور پویش، نام شهرستان و شماره تماس به نشانی @barfarazeaseman در پیام‌رسان ایتا و روبیکا ارسال کنند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها