حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقاد منصفانه و ارائه پیشنهادات کارشناسی بهترین مصداق همراهی مجلس با دولت است

نماینده مردم کاشان گفت: یکی از محور‌های همکاری ما به عنوان نمایندگان مجلس با آقای رئیس جمهور این است که پیشنهادات کارشناسی خود را برای بهبود وضعیت کشور به ایشان ارائه کنیم.
کد خبر: ۶۸۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰ - 20August 2024

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخاب وزرا و اعضای کابینه دولت تشریح کردند، اظهار داشت: اکثر وزرای پیشنهادی از ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده برخوردارند، اما قریب به چهار الی پنج وزیر پیشنهادی به اعتقاد ما از این ملاک‌ها برخوردار نیستند.

انتقاد منصفانه و ارائه پیشنهادات کارشناسی بهترین مصداق همراهی مجلس با دولت است

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نسبت به برخی از وزرای پیشنهادی (چهار وزیری که در معرض عدم رأی اعتماد هستند) تردید‌های جدی در خصوص عقاید سیاسی و کارآمدی‌شان دارند، خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقدند که این وزرای پیشنهادی بعضاً اعتقاد کامل و صد در صدی به جمهوری اسلامی ندارند و بعضاً هم در کارآمدی و انگیزه‌شان برای کار جهادی تردید‌های جدی وجود دارد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که صرفاً به تمجید رئیس جمهور می‌پردازند، الزماً دوست آقای رئیس جمهور نیستند، بلکه ما وظیفه داریم در جانب انصاف، دلسوزانه و برای پیشرفت کار آقای پزشکیان مسائل و انتقاداتی که وجود دارد را مطرح کنیم.

وی افزود: در واقع ما وظیفه داریم که مشکلات و چاله‌هایی که پیش‌روی مسیر آقای رئیس جمهور است را برای ایشان تبیین کنیم. در اینصورت است که ما می‌توانیم ادعا کنیم دوست و خواهان موفقیت آقای رئیس جمهور هستیم.

حاجی دلیگانی در پایان تصریح کرد: یکی از محور‌های همکاری ما به عنوان نمایندگان مجلس با آقای رئیس جمهور این است که پیشنهادات کارشناسی خود را برای بهبود وضعیت کشور به ایشان ارائه کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها