فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رصد و پایش شناورهای حامل سوخت/ متاسفانه ته‌لنجی‌ها همچنان فعالیت می‌کند

سردار گودرزی گفت: همچنان موضوع ته‌لنجی‌ها برطرف نشده است و شش هزار و ۴۰۰ شناور در طول سال هر کدام دو بار با واریز ۶۰ میلیون تومان به حساب گمرک ۳۰۰ تُن بار وارد کشور می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳ - 24August 2024

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه قاچاق سوخت یکی از مواردی که با توجه به قیمت آن در کشورهای همسایه شاهد آن هستیم، اظهار داشت: برای جلوگیری از کاهش قاچاق سوخت به سامانه‌های شرکت نفت متصل شده‌ایم و وقتی شناور بارگیری و حرکت می‌کند متوجه آن می‌شویم.

رصد و پایش شناورهای حامل سوخت/ مشکلات ته‌لنجی‌ها برطرف نشده است

 

سردار گودرزی ادامه داد: با اتصال به سامانه صدف متوجه خواهیم شد که هر شناور چند لیتر سوخت دریافت می‌کند و حرکت آن را رصد می‌کنیم و در صورتی که تخلفی انجام دهد با آن برخورد خواهد شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از قایق‌های صیادی و لنج‌های باری ساماندهی شده اند، گفت: همچنان موضوع ته‌لنجی‌ها برطرف نشده است؛ شش هزار و ۴۰۰ شناور در طول سال هر کدام دو بار با واریز ۶۰ میلیون تومان به حساب گمرک ۳۰۰ تُن بار وارد کشور می‌کنند.

وی درباره قاچاق سلاح به کشور گفت: در راستای مقابله با قاچاق سلاح به کشور ۲۶۷ نفر دستگیر و هزار و ۳۲۵ قبضه سلاح که عمدتاً جنگی بوده و قاچاقچیان سعی داشتند آن‌ها را از سمت اقلیم کردستان و مرز‌های جنوب شرقی وارد کشور کنند کشف و ضبط شد.

 انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار