با حضور رییس کل دادگستری فارس؛

حوزه قضایی بخش جنّت شهرستان داراب افتتاح شد

دادگاه عمومی بخش جنّت شهرستان داراب در استان فارس در راستای دسترسی بهتر مردم به خدمات قضایی با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۸۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 26August 2024

حوزه قضایی بخش جنّت شهرستان داراب افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «سید کاظم موسوی» رئیس کل دادگستری فارس در آیین آغاز به کار دادگاه عمومی بخش جنّت شهر داراب،  قاضی سید نوید صفوی را به عنوان اولین رییس این حوزه قضایی معرفی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در خصوص سیاست توسعه قضایی در فارس گفت: بهره مندی آسان مردم از خدمات قضایی در راستای تکریم مردم در همه نقاط استان حتی محروم ترین و دور افتاده ترین نقاط از جمله اهداف سند تحول قوه قضائیه است و اقدام امروز در راستای دسترسی بهتر مردم به خدمات قضایی صورت گرفته است.

وی در جمع مردم و مسئولان شهرستان داراب و بخش جنّت با بیان اینکه در دسترس قرار داشتن خدمات قضایی برای همه مردم و همچنین سرعت، کیفیت و نحوه ارائه این خدمات از جمله شاخص های ارزیابی دادگستری هاست خاطرنشان کرد: در کنار تأسیس دادگاه لازم است سایر ادارات مرتبط با خدمت قضایی بخصوص پزشکی قانونی و ثبت اسناد نیز با ایجاد دفاتر نمایندگی، خدمات مرتبط را به موقع به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها