جنایتکاران صهیونیست قادر به گسترش جنگ با حزب‌الله نیستند

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی به تنهایی قادر به گسترش جنگ با حزب‌الله لبنان نیست و مشکلات داخلی و تلفات زیاد در نبرد غزه راهی جز عقب‌نشینی برای اشغالگران باقی نگذاشته است.
کد خبر: ۶۸۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۷ - 10September 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره تهدید مقامات صهیونیستی به حمله همه‌جانبه به لبنان اظهار داشت: با توجه به ناکامی رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف اعلامی از جمله آزادی اسرا، نابودی حماس و ناتوانی در توقف حملات حزب‌الله، مقامات این رژیم  پیوسته در حال تهدید نیروهای مقاومت لبنان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: صهیونیست‌ها به خوبی از توانمندی‌های حزب الله لبنان آگاه هستند/ جنایتکاران صهیونیست قادر به  نبرد همه جانبه با حزب الله نیستند

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا ادامه داد: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنگ را در منطقه گسترش دهد تا از این طریق بتواند بازیگرانی همچون آمریکا و اروپایی‌ها را وارد صحنه نبرد کرده و خود را از باتلاق غزه نجات دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در چندین جبهه با محور مقاومت در حال نبرد است، افزود: صهیونیست‌ها به تنهایی توان گشودن جبهه نبرد جدیدی در منطقه را ندارند و ادامه جنگ غزه نیز برای آنها امکان پذیر نبوده و دستاوردی برایشان نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه نبرد غزه با حمایت مستقیم و کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشور‌های غربی در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا، بعید است که آنها حامی حمله همه‌جانبه به لبنان و گشودن جبهه نبرد جدیدی در منطقه باشند.

امیر اکرمی‌نیا با تاکید بر نقطه‌زن بودن موشک‌ها و پهپاد‌های حزب‌الله لبنان و موفقیت آنها در عملیات‌های مختلف علیه صهیونیست‌ها، عنوان کرد: صهیونیست‌ها به خوبی از توانمندی‌های حزب‌الله لبنان آگاه هستند و تنها بخش کوچکی از این توانمندی را در عملیات اربعین شاهد بودیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اعتراف مقامات صهیونیستی به توانمندی بالای حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: مشکلات داخلی و تلفات زیاد در نبرد غزه چاره‌ای جز عقب‌نشینی و تن دادن به آتش‌بس برای اشغالگران باقی نگذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری از آمادگی بالایی برای نبرد با جنایتکاران صهیونیستی برخوردارند، افزود: تحولات کرانه باختری نوید یک نبرد تمام‌عیار با اشغالگران صهیونیستی را می‌دهد و این برای صهیونیست‌ها بسیار خطرناک‌تر خواهد  بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار