فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان بازدید کرد

سردار «سلیمانی» فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله کرمان از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۶۹۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 17September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «سلیمانی» فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله استان کرمان به همراه مسئول حوزه نمایندگی لشکر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بازدید به عمل آوردند.

سردار سلیمانی ضمن بازدید از قسمت های مختلف و مدیریت های اداره کل حفظ آثار از فعالیت های این اداره کل در طول سال اطلاع پیدا کرد و اظهار داشت: تولیدات فاخر و بی‌نظیری در حوزه دفاع مقدس تولید شده است که بایستی در انتشار این آثار همه تلاش کنیم و به خصوص صدا و سیما هم نقش مهمی در این خصوص خواهد داشت.

وی ادامه داد: از چاپ کتاب های دفاع مقدس که در بخش های مختلف به چاپ رسیده است، جای خوشحالی دار،  و ما در این زمینه در این خصوص تعامل خوبی با حفظ آثار استان برقرار خواهیم کرد.

سلیمانی با اشاره به اینکه لازم است از نویسندگان حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل آورد ادامه داد: این تجلیل فرهنگ دفاع مقدس و شهدای عزیز را به مخاطبین منتقل می کند و باعث فعالیت دو چندان حضور نویسندگان علاقه مند به این حوزه می شود.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت های لشکر مردم پایه ثارالله هم از طریق خبرگزاری دفاع مقدس انتشار یابد ادامه داد: متاسفانه اداره کل حفظ آثار با این همه فعالیت های فاخر،در سطح جامعه تقريبا گمنام فعالیت می‌کند و بی‌نهایت مظلوم واقع شده است.

فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله استان کرمان گفت: بخش های مختلف لشکر در آینده ای نزدیک از اداره کل حفظ اثار نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و فعالیت های آن بازدید انجام می شود تا بتوانند، فرهنگ دفاع مقدس و شهدا در کار خود به کار بگیرند.

در ادامه سرهنگ «محمود مهدوی فرد» از همکاری بیش از پیش با لشکر مردم پایه ثارالله اشاره کرد و ادامه داد:  امیدواریم بتوانیم با همکاری هم فعالیت های دفاع مقدس را فراگیر کرد و از همه ظرفیت ها به خوبی در این راستا استفاده کرد.

فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله کرمان از اداره کل حفظ آثار استان بازدید کرد

فرمانده لشکر مردم پایه ثارالله کرمان از اداره کل حفظ آثار استان بازدید کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار