نوری: جنایات سازمان منافقین از داعش وحشیانه‌تر بود/ رکورددار حبس انفرادی در اروپا هستم+ فیلم

حمید نوری گفت: جنایت‌هایی که داعش در چند سال گذشته انجام داده همه آنها به شکل وحشیانه‌ای توسط سازمان موسوم به مجاهدین خلق (منافقین) انجام شده بود؛ پس به جنایت آنها باید در داخل همین کشور رسیدگی شود.
کد خبر: ۶۹۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 17September 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین، صبح امروز (سه‌شنبه ٢۷ شهریور) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» برگزار شد.

«حمید نوری» شهروندی که براساس ادعا‌های واهی و متناقض گروهک تروریستی منافقین در سوئد زندانی و محاکمه شده بود و اخیرا به کشور بازگشت نیز در این جلسه دادگاه حضور دارد.

نوری: پنج سال با شکایت منافقین در زندان‌های انفرادی سوئد بودم

حمید نوری پیش از آغاز جلسه دادگاه در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، اظهار داشت: سازمان جهنمی منافقین در دهه ۶۰ جنایت‌های بسیاری را در کشور ایران مرتکب شده است و جنایتهایی که داعش در چند سال گذشته انجام داده همه آنها به شکل وحشیانه‌ای توسط سازمان موسوم به مجاهدین خلق انجام شده بود؛ پس به جنایت آنها باید در داخل همین کشور رسیدگی شود.

وی ادامه داد: اگر بنده حتی اگر اشتباهاتی هم کرده باشم و اتهاماتی متوجه من باشد ربطی به کشور سوئد ندارد.

نوری تاکید کرد: این دادگاه به حق و قانونی برگزار شده است و همان سیستم قضایی مستقلی که آنها ادعایش را دارند در ایران برگزار می‌شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: پنج سال به صورت غیر قانونی با شکایت اعضای همین سازمان جهنمی منافقین در زندان بودم که فقط چهار سال و نیمش را در سلول انفرادی بودم که به تنهایی رکورد حبس انفرادی را در کشورهای اروپایی زدم.

نوری خطاب به منافقین چند بار تکرار کرد: «من تهرانم» و در دادگاه به عنوان شاکی حضور دارم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار