نماینده ولی فقیه در مازندران:

احیای انسان‌های صاحب هنر انقلابی ارزشمند است

«محمدی لائینی» با اشاره به اینکه احیای انسان‌های صاحب هنر خودش کار بزرگی است، گفت: صاحبان هنری که در چهارچوب و ارزش‌های انقلاب اسلامی تربیت می‌شوند، همچون علامه حسن زاده آملی، شما باید برجستگی‌های هنری حوادث مختلف را پیدا و نمایان کنید.
کد خبر: ۶۹۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ - 07October 2024

احیای انسان‌های صاحب هنر ارزشمند استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رئیس و کارشناسان فرهنگی و هنری حوزه هنری استان مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطره هم شهیدان به‌ویژه شهدای مقاومت، اظهار داشت: کارکنان حوزه هنری باوجود بودجه ضعیف با روحیه قوی کارشان را ادامه می‌دهند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: باید نظام به حوزه هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر توجه کند، اصلا انقلاب اسلامی مدیون همین بخش است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: این افتخاراتی که آفریده شده و توانمندی‌هایی مثل وعده صادق ۲ شوخی نیست، تمام قدرت‌های شیطانی دنیا تمام توان علمی و فناوری خود را پای اسرائیل آوردند. مدرن‌ترین سلاح‌ها و بیشترین بودجه‌ها را در اختیار اسرائیل قرار دادند، همه غول‌های کوچک و بزرگ هم پشت سرش هستند، ما بتوانیم اینجور توانمند در حوزه فناوری حضور پیدا کنیم، ده‌ها فروند پدافند‌های مدرن و فوق مدرن گنبد آهنین را حفظ می‌کنند که چیزی به آن نفوذ نکند، در این وضعیت ایران اسلامی بتواند موشک‌هایی را تولید کند که مثل عصای موسی برتر از سحر ساحران باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ۹۰درصد از موشک‌های شلیک شده به اعتراف خودشان به هدف‌های اصلی رسید این شوخی نیست و قدرت بزرگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اینها می‌طلبد که این فضا و فرهنگ تقویت شود، چون این موفقیت‌ها دستاورد آن است، دشمنان می‌خواهند یک فضا و فرهنگ دیگری در این کشور ترویج و تبلیغ شود، برای بهایی‌ها جلسات شعر برگزار می‌کنند در حال انجام نفوذ فرهنگی هستند که باید برخورد جدی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این زمینه‌ها نظارت‌هایی باید باشد، با هجمه هنری دفاع هنری باید شود و با هجمه فرهنگی و نظامی دفاع فرهنگی و نظامی، شما‌ها مدافعان راستین و صاحبان هنر هستید و دیگران سارقان هنر هستند.

وی با بیان اینکه هنر یک متاع بسیار پاک، حلال و سالمی است، عنوان کرد: اگر دشمنان خدا و فرهنگ‌های ضدخدایی از ابزار هنر استفاده می‌کنند در حال سرقت هنر هستند هنر مال آنها نیست مال کسانی است که در راه خدا حرکت می‌کنند، شما صاحبان هنر هستید.

آیت الله محمدی لائینی اعلام کرد: بر ما فرض است که میدان را رها نکنیم، شما در این میدان کارآمد هستید، انگیزه شما باید قوی باشد خدا حمایت می‌کند، بهترین هنرمند خداست و تا الان کسی نتوانسته مانند قرآن بیاورد، گرچه به جریان باطل هم چند صباحی میدان می‌دهد اینهمه هنرمندان را توفیق داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه احیای انسان‌های صاحب هنر خودش کار بزرگی است، گفت: صاحبان هنری که در چهارچوب و ارزش‌های انقلاب اسلامی تربیت می‌شوند، همچون علامه حسن زاده آملی، شما باید برجستگی‌های هنری حوادث مختلف را پیدا و نمایان کنید.

این مسئول یادآور شد: هنری که ملت در نماز جمعه اخیر در تهران نشان دادند، این ملت چقدر هنر داره، این عشق و شورشان را چقدر نشان می‌دهند، صداوسیما می‌خواهد از زاویه خودش مستند خبری داشته باشد، شما وظیفه دارید زوایای هنری حوادث را برجسته و تبیین کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار