شیخ غازی: با وحدت صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم

رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان گفت: در لبنان، شیعه و سنی یکی هستند و دست در دست یکدیگر هستند. ما با وحدتمان صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم، همچنان که امام خمینی (ره) این دستور را به ما صادر کردند.
کد خبر: ۶۹۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 19October 2024

هیچ راهی جز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود نداردبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، «شیخ غازی یوسف حنینه» رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان در نشست یا علمای اهل سنت و تشیع جزیره خارگ با اشاره به تفرقه‌اندازی دشمنان در جامعه بزرگ اسلامی اظهار داشت: کشورهای مستکبر همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم زندگی سعادتمند و مورد رضای الهی را در امت اسلامی تجربه کنیم، باید از تفرقه دوری کرده و مسیر برادری را در پیش گیریم.

رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان افزود: کشورهای مستکبر همانند آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: تفرقه سبب تسلط آنها بر منابع متعدد و ظرفیت‌های مختلف امت اسلامی می‌شود. جزیره خارگ را می‌توان به عنوان پرچمدار وحدت اسلامی، به مناطق اسلامی دیگر توصیه کرد.

شیخ حنینه خاطرنشان کرد: در لبنان، شیعه و سنی یکی هستند و دست در دست یکدیگر هستند. ما با وحدتمان صهیونیست‌ها را از بین می‌بریم، همچنان که امام خمینی (ره) این دستور را به ما صادر کردند.

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار «سید حسن نصرالله» فکر اسلامی و وحدت را همیشه با خود داشت و در مسیر وحدت تشیع در مقابل دشمن از هر امکانات و توانایی که داشت استفاده و برای وحدت شیعه و سنی بسیار تلاش کرد.

رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان گفت: هیچ راهی جز مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و راه‌حل نهایی تنها با نابودی کامل این رژیم و بازگرداندن فلسطین به ملت اصلی آن ممکن است.

شیخ حنینه ادامه داد: این دشمن هر روز به جنایات وحشیانه خود ادامه می‌دهد و با به کارگیری عقلانیت نازیسم، دست به نسل‌کشی می‌زند. از غزه و کرانه باختری تا لبنان و سوریه، رژیم صهیونیستی مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها