مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا: ایپاس ۲۰۲۴ بستری مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان داخلی است

سردار ناظر گفت: ایپاس ۲۰۲۴ بستر مناسبی برای حضور شرکت‌های دانش بنیان آماده کرده است تا بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۶۹۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه ایپاس (نمایشگاه تخصصی تجهیزات پلیس) که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه در شرایطی این رویداد را برگزار می‌کنیم که بخشی از خاورمیانه در آتش جنگ می‌سوزد و سازمان‌های بین‌المللی متاسفانه هیچ واکنشی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان نمی‌دهند، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح ما در حوزه بازدارندگی تمام تلاش را به کار خواهند برد و در جمع این جمع که نمایندگان نظامی کشور‌های مختلف حضور دارند اعلام می‌کنم مواضع ما مبتنی بر فرماندهی معظم کل قوا است.

رشد ۲۰ درصدی شرکت‌های داخلی در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴

سردار ناظر با بیان اینکه در ابتدای برگزاری این نمایشگاه بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات محصول شرکت‌های خارجی بود، گفت: امروز حدود ۵۰ درصد محصولات این نمایشگاه از محصولات داخلی و ۱۵ درصد دیگر با مشارکت شرکت‌های ایرانی در داخل کشور تولید می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا افزود: این دوره از نمایشگاه مبنی بر شعار سال طراحی مدیریت و اجرا شده است.

وی گفت: حضور شرکت‌ها در این دوره از نمایشگاه ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، همچین شاهد رشد ۴۰۰ درصدی حضور نشان‌های خارجی در این نمایشگاه هستیم. 

سردار ناظر تصریح کرد: ایپاس ۲۰۲۴ بستری مناسب برای حضور شرکت‌های دانش بنیان آماده کرده است تا بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار