نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد؛

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام است، گفت: امیدواریم مسائل فرهنگی در راس مسائل مدیریتی استان قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۰۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 23October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور «غلامحسین مظفری» استاندار جدید به میزبانی استانداری خراسان رضوی و با ریاست آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این نشست با بیان اینکه لازم است تا مسائل فرهنگی در رأس مسائل مدیریتی استان قرار بگیرد، اظهار داشت: همچنین امیدواریم ضمن موفقیت در تمام جریان‌ها و التزامات فرهنگی که به‌عنوان شهر و استان امام رضا (ع) انجام می‌شود؛ در سایر برنامه‌ها نیز با برکت خدمات فرهنگی که انجام می‌دهید، موفق و پیروز باشید.

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام است

وی خطاب به استاندار خراسان رضوی افزود: جنابعالی از رزمندگان دفاع مقدس و صاحب سهم در این عرصه هستید و مواریث ارزشمند آن دوران پر افتخار در ساختار فکری و روحی شما نهادینه شده است؛ ان‌شاءالله از برکات مدیریت شما با این خصوصیات استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه امیدواریم در جریان توسعه فرهنگ رضوی و جلب رضایت امام هشتم (ع) توفیق کامل داشته باشید، تأکید کرد: در حقیقت موفقیت شما، موفقیت ما در انقلاب و اسلام است، زیرا دولت عامل اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام است

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه حکمرانی دینی وظیفه دولت است و تمام موفقیت‌هایی که دولت در این زمینه پیدا می‌کند موفقیت نظام است، ادامه داد: آنچه در نظام مهم است اجرائیات آن و نقشی که در حکمرانی دینی ایفا می‌کند، می‌باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همین راستا طبیعی است که ما از تمام ذخایر وجودی خود و ظرفیت‌هایی که داریم، برای این موفقیت استفاده خواهیم کرد تا نظام ما قوی‌تر باشد و حکمرانی دینی نظام نیز جدی‌تر و قاطع‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها