نقد «بادیگارد» در جشنواره ققنوس

جشنواره سینما انقلاب با جایزه سینمایی ققنوس، امروز نمایش فیلم نخواهد داشت اما طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با نمایش آثاری از جمله؛ بادیگارد، ایستاده در غبار، ابد و یک روز، سیانور، بارکد، مالاریا و... کار خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۷۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ - 13February 2016

نقد «بادیگارد» در جشنواره ققنوس

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، تاکنون فیلمهایی چون امکان مینا، جشن تولد، خشم و هیاهو، من، فهرست مقدس، لانتوری، دلبری، دختر، رسوایی 2، خانهای در خیابان چهل و یکم، به دنیا آمدن و نفس در این جشنواره نمایش داده شده است.

همچنین و نقد و بررسی 5 فیلم با حضور عوامل آثار از دیگر برنامههایی است که طی روزهای 20 تا 23 بهمن ماه در جشنواره ققنوس برگزار شده است.

این جشنواره در ادامه، امروز نمایش فیلم نخواهد داشت اما طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه با نمایش آثاری از جمله؛ بادیگارد، ایستاده در غبار، ابد و یک روز، سیانور، بارکد، مالاریا و... کار خود را ادامه خواهد داد.

نمایش فیلمها در جشنواره ققنوس در سه سانس 15، 18:30 و 21:30 برگزار میشود.

پنجمین دوره سینما انقلاب که تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت با اهدای جایزه سینمایی ققنوس و جایزه انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای انقلاب سیام بهمن ماه درحوزه هنری به کار خود پایان خواهد داد.

این جشنواره به همت جنبش فکری هنری سینما انقلاب و با دبیری روح اله رجبی از 20 تا 27 بهمن ماه در تالار سوره مهر حوزه هنری برگزار میشود، که حضور اهالی رسانه در این جشنواره آزاد است.

در دورههای گذشته این جشنواره نیز آثاری چون «مزار شریف»، «شاهزاده روم»، «روباه»، «آرایش غلیظ»، «چهارشنبه 22 اردیبهشت»، «چ»، «شیار 143» شایسته تقدیر و نشان ققنوس جشنواره را دریافت کردهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار