فیلم/ حمله وحشیانه سرباز اسرائیلی به معلول فلسطینی

درج ویدئویی در شبکه های اجتماعی از برخورد بی رحمانه سرباز اسرائیلی با یک معلول فلسطینی در کرانه باختری موجی از خشم و اعتراض را در فضای مجازی به همراه داشته است.
کد خبر: ۷۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ - 16February 2016

فیلم/ حمله وحشیانه سرباز اسرائیلی به معلول فلسطینی

به گزارش سرویس چند رسانه ای دفاع پرس؛ این حادثۀ دردناک هنگامی رخ داد که این مرد معلول در تلاش برای کمک به یک دختر 14 سالۀ فلسطینی بود که نظامیان اسرائیلی به وی شلیک کرده و به انتظار مرگش نشسته بودند. 

اسرائیلیها برای دور کردن این مرد معلول از صحنۀ قتل این دختر به خشونت متوسل شدند و هنگامی که مرد حاضر نشد از محل حادثه فاصله بگیرد، یک نظامی اسرائیلی وی را به زمین انداخت.

فلسطینیانی که شاهد ماجرا بودند برای کمک به این معلول شتافتند، اما یک نظامی تفنگش را به سمت مردم نشانه گرفت و دیگر نظامیان نارنجک صوتی به میان جمعیت پرتاب کردند.

نظامیان اسرائیلی عصر یکشنبه (25 بهمن) یاسمین رشاد الزرو التمیمیِ 14 ساله را در نزدیکی «گذرگاه 160» در اطراف حرم ابراهیمی در شهر الخلیل در کرانه باختری اشغالی کشتند.

این نوجوان فلسطینی پس از اصابت گلوله مدتی روی زمین افتاده بود و خونریزی میکرد اما نظامیان اسرائیلی مانع امدادرسانی به وی شدند. اسرائیلیها مدعی هستند که این دختر قصد داشته با چاقو به یک نظامی اسرائیلی حمله کند.

{$sepehr_old_video_70707}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار