حسینی در مراسم گرامیداشت روز پاسدار:

خون پاسداران باعث توان بازدارندگی ایران در برابر طمع دشمنان شده است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خون پاسداران شهید همچون تهرانی مقدم، ریشه‌های نظام و انقلاب اسلامی را محکم و استوار کرده و باعث توان بازدارندگی ایران در برابر طمع دشمنان به خاک وطن شده است.
کد خبر: ۸۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ - 10May 2016

خون پاسداران باعث توان بازدارندگی ایران در برابر طمع دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "سید محمد حسینی" وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز بزرگداشت پاسدار که بعد از ظهر امروز در ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران در دوران دفاع مقدس با ایثارگریهای خود حماسهها آفریدند و امروز در دفاع و صیانت از حریم آل الله نشان دادند که رهبر و مولایشان حسین بن علی(ع) است و تا جان در تن دارند سرباز اهل بیت(ع) و مقتدایشان خاندان پاک نبوی هستند.

وی افزود: امروز بسیج و سپاه در راستای حفظ و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمانهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی نقش ارزشمند و موثری را دارد و به خاطر همین است که دشمنانی در مقابل دارد. دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی میبینند که بعد از دوران دفاع مقدس نمیتوانند و جرات نمیکنند حتی قدمی به سوی مرزهای میهن ما بردارند خشمناک میشوند و اینها را از چشم دلاورمردان غیور بسیجی و پاسداران میبینند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خون پاسداران شهید همچون تهرانی مقدم، ریشههای نظام و انقلاب اسلامی را محکم و استوار کرده و باعث توان بازدارندگی ایران در برابر طمع دشمنان به خاک وطن شده است.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب شعار ملت این بود که نهضت ما حسینی است و روحیه مردم نیز حسینی بود و همین روحیه حسینیوار ملت بود که باعث ایستادگی در برابر هجوم دشمنان داخلی و خارجی شد. روحیه رزمندگان و پاسداران به نحوی بود که حضرت امام(ره) در مورد پاسداران ولایتی فرمودند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

حسینی گفت: پاسداران ما با رشادتها و از خود گذشتگیها، ایثار و فداکاریها توانستند راه صد ساله را یک شبه طی کنند و به مقام والای شهادت برسند و امروز نیز یادگاران دوران دفاع مقدس در لباس غیرت، پاسدار وجب به وجب این سرزمین هستند.



در پایان این مراسم از خانواده سردار شهید مدافع حرم "رضا فرزانه"، سردار "نادر ادیبی"، سیدمحمد حسینی و جمعی از خادمین شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار