بیانیه نمایندگان مازندران در پی شهادت جمعی از مازنی‌ها در خان طومان

بیانیه مجمع نمایندگان استان مازندران به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در منطقه خان طومان توسط یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران قرائت شد.
کد خبر: ۸۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ - 10May 2016

بیانیه نمایندگان مازندران در پی شهادت جمعی از مازنی‌ها در خان طومان

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ قاسم احمدی لاشکی در تذکری شفاهی با تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع)، گفت: بار دیگر آسمان مازندران به عطر دلانگیز شهادت جوانمردان این دیار علوی معطر شد. این بار خان طومان شاهد ایثار و رشادت و جهاد عاشقانه سربازان انقلاب، امام و رهبری خواهد بود که چگونه در اوج صداقت و صلابت و برای دفاع از حرم در امتداد راه سرخ شهیدان از جان خود گذشتند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مازندران که در تاریخ انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با سپاه سرافراز و همیشه قهرمان 25 کربلا پرچم مردانگی و غیرت را به احتزاز در آورده است همچنان با ایستادن در برابر نظام سلطه و داعش و تکفیریها رسم عشق و ایثار و جوانمردی را به جا آورد.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: ما نمایندگان مردم شریف و سربلند استان مازندران ضمن محکوم کردن جنایت تکفیریها، شهادت و جانبازی جمعی از فرزندان این سرزمین ولایتمدار را به مقام معظم رهبری، مردم استان مازندران و خصوصا خانوادههای این عزیزان تبریک و تسلیت میگوییم و از خداوند بزرگ علو درجات آنان را مسئلت میکنیم.

حجتالاسلام والمسلمین سیدمحدحسن ابوترابیفرد نیز پس از قرائت این بیانیه گفت: بنده هم از سوی یکایک همکاران ارجمند شهادت این دلیرمردان مقاوم و عزت آفرین را محضر مردم شریف و همیشه مقاوم استان سبز مازندران تبریک و تسلیت میگویم و محضر مجمع نمایندگان استان نیز عرض ادب و تبریک و تسلیت دارم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار