برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جانباز "علیرضا خراسانی"

معاون پژوهشی و امور فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید جانباز علیرضا خراسانی فردا در گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 14May 2016

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جانباز

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، محمدعلی طالعزاری اظهار داشت: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید خراسانی امشب در سپاه گرگان و مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر وی فردا یکشنبه ساعت 9 صبح از خیابان معراجالشهدای سپاه گرگان به سمت امامزاده عبدالله(ع) برگزار میشود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت و سومین روز درگذشت این جانباز شهید نیز از ساعت 9 صبح روز دوشنبه در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار میشود.

معاون پژوهشی و امور فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: حاج علیرضا خراسانی جانباز قطع نخاع 70 درصد گرگانی صبح دیروز پس از سالها افتخار جانبازی در بیمارستان خاتمالانبیا تهران به همرزمان شهیدش پیوست.

وی افزود: این جانباز رشید اسلام در سال 1342 در شهرستان گرگان دیده به جهان گشود و در جبهههای نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد.

طالعزاری اظهار کرد: شهید خراسانی پس از سالها تحمل درد و رنج 7 روز بود که به تهران برای عمل جراحی منتقل شده بود که امروز در تهران به یاران شهیدش ملحق شد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار