دیدار سفرا با فرمانده اقتصاد مقاومتی

روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور در دومین روز از "همایش برجام و اقتصاد مقاومتی ؛ فرصت ها و ظرفیت ها" با فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ - 15May 2016

دیدار سفرا با فرمانده اقتصاد مقاومتی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این دیدار راهبردهای دولت را برای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بویژه در حوزه اقتصاد خارجی تشریح می کند .


دبیر همایش برجام و اقتصاد مقاومتی؛ فرصتها و ظرفیتها گفت: وزارت امور خارجه و سفارتخانه ها همیشه نقش مهمی را در توسعه بخش اقتصادی و طرح های اقتصادی کشور بر عهده داشتند و این امر پس از اجرای برجام روند رو به افزایشی داشته است.


سید عباس عراقچی با بیان اینکه نقش سفارتخانه ها و نمایندگی های ایران در خارج از کشور در دوران تحریم با نقش کنونی آنها در دوران پسابرجام متفاوت است افزود: در دوران تحریم آنها باید به حل مشکلات کشور و تأمین نیازهای داخلی کمک می کردند و در حال حاضر و در شرایط پس از تحریم با توجه به ایجاد ظرفیت ها و فرصت های فراهم شده، نمایندگی های ایران در خارج از کشور و وزارت خارجه در سطح کلان باید مأموریت خود را در راستای بارورکردن این زمینه ها و استفاده از این فرصت ها انجام دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار