معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح:

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار می‌شود

پانزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، پنج‌شنبه هفته جاری در مسجد جهاد ستادکل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 07April 2014

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "محمدحسن باقری" معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار کرد: این مراسم با حضور خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین لشکری و کشوری ساعت ۱۰ صبح آغاز میشود.
 
رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران سرافراز است که تجلیل از مقام شامخ آنان و تکریم خانوادههای گرانقدرشان امری نیکو و پسندیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی، از مقام تعدادی دیگر از شهدای دفاع مقدس و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، بسیج و جهادگران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل میآید.

معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح، در پایان از خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس، همرزمان شهدا و آحاد مردم قدرشناس ایران اسلامی دعوت کرد تا در راستای تجلیل و تکریم شهیدان والامقام و گرانقدر در این مراسم شرکت کنند.

گفتنی است، ساعت 14 روز پنجشنبه نیز مراسم بزرگداشتی در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران و با حضور جمعی از فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا و همرزمان آن شهید برگزار میشود.

همچنین به همین منظور مراسم دیگری نیز در تاریخ 23 فروردین ماه در مسجد امام خمینی ارتش ساعت 11 و در ساعت 16 همان روز در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار میشود.
 
ستاد مردمی بزرگداشت شهید صیاد شیرازی نیز مراسم مشابهی در تاریخ 25 فروردین ماه، ساعت 16:30 در فرهنگسرای اندیشه، واقع در خیابان شهید قندی تهران برگزار میکند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار