جانباز ۷۰ درصد «سید محمداسماعیل جنابان» به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «سید محمداسماعیل جنابان» از پیشکسوتان لشکر ۱۷ سپاه قم در دوران دفاع مقدس، امروز پس از تحمل سال‌ها جراحت و عوارض ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ - 13July 2020

جانباز ۷۰ درصد «سید محمداسماعیل جنابان» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پاسدار وظیفه «سید محمداسماعیل جنابان» فرزند مهدی عضوی از خانواده ایثار و شهادت و از رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که امروز پس از ۳۷ سال تحمل رنج جراحات جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

این شهید بزرگوار در عملیات پاکسازی غرب کشور از لوث وجود منافقین و ضدانقلاب، مسئولیت تدارکات عملیات را بر عهده داشت که در مسیر مهاباد به سردشت بر اثر برخورد با مین، به درجه جانبازی نائل آمد.

مراسم تشییع این جانباز سرافراز دفاع مقدس، فردا سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۸ از مقابل درب ورودی گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تا جوار مزار برادر شهیدش سردار «سید محمد ابراهیم جنابان» برگزار می‌شود.

سردار شهید «سید محمد ابراهیم جنابان» در لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) سمت فرماندهی گروهان را عهده دار بود که دهم تیر سال ۱۳۶۵ در سن ۲۳ سالگی در عملیات کربلای یک در ارتفاعات قلاویزان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار